Rensning af "Karry-gryde"
Fra : Leon Hulstroem \(422~

Dato : 09-11-05 00:49

Hejsa...

Jeg har måtte sande at min gamle 626'er ikke holder året ud, bagpaneler,
dørbunde, paneler under forskærme og bagbro + der er gået pakdåse så der er
kraftigt oliespild (syn står for døren), så jeg har været på rundtur og
fundet en ellers ok 98'er 323 1.5 GLX.

Men den ellers fine 323'er er en slem "karry-gryde" kan man få renset stuen
så lygten forsvinder, så man selv kan fise den til igen eller er det lige så
umuligt som at så lugten ud af en ligvogn.

Leon

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 09-11-05 08:28

"Leon Hulstroem (4220)" skriver:

> Men den ellers fine 323'er er en slem "karry-gryde" kan man få renset stuen
> så lygten forsvinder, så man selv kan fise den til igen eller er det lige så
> umuligt som at så lugten ud af en ligvogn.

4 nye dæk ind i kabinen i 2 døgn. Så lugter der af gummi i stedet....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : HKN

Dato : 09-11-05 09:34

"Leon Hulstroem (4220)" <LeonSPAMME@fourwinds.dk> wrote in message
> [...]
lige
> så
> umuligt som at så lugten ud af en ligvogn.

Jeg har kun gode erfaringer med diverse textilrensemidler. Konens bil var
en
stærkt tilrøget kasse m. (nikotin)gule stafferinger i loftet, men efter en
omgang m. spraydåsen i hele stuen, så var den rimeligt ren.
Og som Klaus nævner - ind med et sæt nye dæk i en week-end, så dufter den
som en ny bil igen!

-Henrik

It has removed 57 spam emails to date.
Try www.SPAMfighter.com for free now!

Fra : Non-Desperado

Dato : 09-11-05 10:04

"Leon Hulstroem \(4220\)" <LeonSPAMME@fourwinds.dk> skrev:

> [...]
>så lygten forsvinder, så man selv kan fise den til igen eller er det lige så
>umuligt som at så lugten ud af en ligvogn.

Hvis man vil have fjernet grimme lugtgener, kan man fjerne
offeret i bagagerummet og derefter få bilen sendt til
ozonrensning hos en professionel.

pris ?
Hmmm....mon ikke at man kommer et stykke for 3000 kr...

--
Non-Desperado
Hyundai Getz 1,3 GL

Fra : Asger Ellekrog

Dato : 09-11-05 14:39

Ved ikke om det virker godt nok i en bil, men gammelt trick, til at fjerne
lugten fra frakker o.lign., er at hænge dem i et skab med en skål eddike
nedenunder. Og nej, de kommer ikke til at lugte af eddike, men lugten
forsvinder..! Måske en skål eddike inde i bilen et døgn eller to kan gøre
det..?

Ellers må du ringe efter The Wolf (se Pulp Fiction) - han ved besked...

/Asger Ellekrog
(Beklager, jeg kom til at sende til din egen mail, i første omgang...)