Golf GTI med 25 HK - Fed Ford
Fra : Ukendt

Dato : 08-11-05 19:53

Sådan en bil vil jeg måske overveje om en 5-6 år

--
Tom

Fra : Anders Houmark

Dato : 08-11-05 20:18

Tom wrote:

> Sådan en bil vil jeg måske overveje om en 5-6 år

Jeg synes den mangler lidt 4 hjulstræk eller evt. blot baghjulstræk.
Alle de små "hot hatch" er og bliver kedelige i mine øjne.. Få da smidt
noget ordentligt træk på de biler.

.....Og så måske 50hk mere, sådan en 5cyl 2,5 liters motor burde kunne kaste
mere af sig..

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Ukendt

Dato : 08-11-05 20:55

"Anders Houmark" <anders@andersh.fjerndette.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg synes den mangler lidt 4 hjulstræk eller evt. blot baghjulstræk.
> Alle de små "hot hatch" er og bliver kedelige i mine øjne.. Få da smidt
> noget ordentligt træk på de biler.

De skriver jo også det er en husmandsbil, så det ville måske passe mig godt
engang.

> ....Og så måske 50hk mere, sådan en 5cyl 2,5 liters motor burde kunne
> kaste
> mere af sig..

Tja ved ikke lige hvor meget tiltro man kan have til en Volvomotor
Men man kunne jo evt. hæve ladetrykket noget mere omend 1.2 bar allerede er
temmelig meget.
Lidt skuffende er det at man ikke hiver flere heste ud af en turbomotor på
2.5 liter. Fords ST200 2.5 liter motor yder jo 205 HK uden turbo. Men det må
vel tilegnes Volvo's ringe konstruktion

--
Tom

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 09-11-05 08:31

> [...]
> 2.5 liter. Fords ST200 2.5 liter motor yder jo 205 HK uden turbo. Men det
> må vel tilegnes Volvo's ringe konstruktion

Nu vil jeg nødig køre i en bil med over 225HK og forhjulstræk, mon ikke de
har droslet den "ned" med vilje?

Mvh
Jacob

Fra : Non-Desperado

Dato : 09-11-05 09:57

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev:

>http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=319754
>
>Sådan en bil vil jeg måske overveje om en 5-6 år

En GTI med 25 hk ?
Køb en gammel Citroën 2CV i stedet, den har 29 hk... *G*
(tjek subject)

--
Non-Desperado
Hyundai Getz 1,3 GL

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 09-11-05 10:24

"Non-Desperado" <dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> En GTI med 25 hk ?
> Køb en gammel Citroën 2CV i stedet, den har 29 hk... *G*
> (tjek subject)

Læs artiklen

Forden har 225hk og i artiklen står der såmænd at Golf
GTI har 200 heste færre!

/Jakob

Fra : spamsen

Dato : 09-11-05 13:18

Jakob Jeppesen <for_news_only@hotmail.com> typed:
> Læs artiklen
>
> Forden har 225hk og i artiklen står der såmænd at Golf
> GTI har 200 heste færre!
>
> /Jakob
Heh ja, det er også ganske flot gået med at de skal være "Orange",, men
hvorfor så tage et billed af en Gul dørfals? :)

(men det kan jo være de ikke maler "perlemor effekt" i falserne)

..-Flemming

Fra : Non-Desperado

Dato : 09-11-05 14:53

"Jakob Jeppesen" <for_news_only@hotmail.com> skrev:

>Læs artiklen
>
>Forden har 225hk og i artiklen står der såmænd at Golf
>GTI har 200 heste færre!

Nå, sådan.
Jeg gad ikke læse om "Fårlkevårvn" og "Fård", da mærkerne ikke
siger mig en sk....øhhh.....ret meget....*G*

Så jeg troede at selve Subject var en tyrklejf af de værre....

--
Non-Desperado
Hyundai Getz 1,3 GL

Fra : Yoyo

Dato : 10-11-05 00:13

> Sådan en bil vil jeg måske overveje om en 5-6 år
>
> --
> Tom

Jeg var ude at prøve den på bane for 2 uger siden og den er altså ret fed.
Til alle som ikke har prøvet den ... prøv den.

Den er skide sjov at køre i, den lyder fedt og så er det bare en dejlig
drengerøvsbil.

Yoyo