Brochure
Fra : Dennis Krøjmand Berg

Dato : 08-11-05 19:45

Hej i gruppen

Jeg har lige købt mig en Citroen C5 Weekend 1,8 Prestige fra 10/2003. Jeg
får den på fredag )

Er der nogen der ligger inde med en pdf brochure på den (modellen hedder vel
2000-2004?)? - Eller er der nogen der ved, hvor man evt kan ellers finde
forhandler-brochurer på udgåede modeller? - Der må da være nogen der samler
sådan noget.....

mvh Dennis

Før Fiat Marea HLX Weekend - "Il Tempo Gigante"
Nu Citroen C5 Weekend - "Apollo 11"

Fra : Peter

Dato : 08-11-05 21:51

"Dennis Krøjmand Berg" <dennis@krojmand.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> Før Fiat Marea HLX Weekend - "Il Tempo Gigante"
> Nu Citroen C5 Weekend - "Apollo 11"

Har du kigget på nasa.org ?

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Jens Hansen

Dato : 10-11-05 12:16

"Dennis Krøjmand Berg" skrev i en meddelelse
> Hej i gruppen
> Jeg har lige købt mig en Citroen C5 Weekend 1,8 Prestige fra 10/2003. Jeg
> får den på fredag )

Tillykke (lækker bil)

> [...]
> 2000-2004?)? - Eller er der nogen der ved, hvor man evt kan ellers finde
> forhandler-brochurer på udgåede modeller? - Der må da være nogen der

Prøv http://www.birgersbilligebilboeger.dk/

Han har utroligt meget (og det er ikke dyrt)

--
-Jens
(Slet det med STORT der er dårligt i min mail)