Flytning af indbo
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 08-11-05 19:25

Jeg skal på billånemarked - jeg skal flytte. Men hvor stor en bil er det
nødvendigt - en lille lastbil eller en rigtig lastbil?

Jeg skal i første omgang flytte 100m2 almindelig indbo og derudover 20m2
hårdt pakket rum med diverse ...

Afstanden er 160 km hver vej, så det er rimelig vigtigt at jeg vælger
rigtigt :)

Skulle det være på vippen har jeg dog mulighed for at køre et par gange med
en Ikea-trailer ...

Hvor meget kan der være i en 3.500 kg´s "last"bil?

Nogen der har forstand på det? (Ikke jer, Folmer og Finn :)

Nå jah ... så skidt, så kom frem af førerhuset :)

--
Per, Esbjerg

Fra : KNT

Dato : 08-11-05 19:42

Du kommer i hvert fald huritgt op og passerer de 3500 kg.
I øvrigt skal du vurdere hvor mange kubikmeter dine ting fylder - og husk at
f.eks. stole og sofaer ikke kan pakkes særlig kompakt.

knud

Fra : Ukendt

Dato : 08-11-05 21:32

"KNT" <mailto:knud.thomsensle@tprivat.dk> skrev i en meddelelse
"Re: Flytning af indbo"

> Du kommer i hvert fald huritgt op og passerer de 3500 kg.

Jep - mit indbo fra 125 m2 hus (fire personer)
fyldte en forvogn, proppet til randen...

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:80.162.203.208)

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 08-11-05 22:06

<Mogens> skrev i en meddelelse

> Jep - mit indbo fra 125 m2 hus (fire personer)
> fyldte en forvogn, proppet til randen...

Det var da ikke meget, kun at fylde forvognen

Ellers siger mine erfaringer mig, at man altid undervurderer volumen af sit
indbo.
og så har man også en tendens til, at glemme de de 10-20 flyttekasser på
loftet.

Så et godt råd herfra vil være, at kontakte et flyttefirma og få dem til at
vurdere.
Ja, det koster nok 'et-par-kroner', men tror pengene er givet godt ud.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Hans Pedersen

Dato : 09-11-05 16:51

On Tue, 8 Nov 2005 19:25:03 +0100, "Per Henneberg Kristensen"
<phk_fjern_@esenet.dk> wrote:

>en lille lastbil eller en rigtig lastbil?

Ring og få et godt tilbud ved Vilslev Flytteforretning. Ham har jeg
udelukkende gode erfaringer med (flyttede fra Esbjerg centrum til
Næsbjerg).

--
Mvh. Hans Pedersen
Varde

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 09-11-05 20:16

"Hans Pedersen" <h2ns@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Ring og få et godt tilbud ved Vilslev Flytteforretning. Ham har jeg
> udelukkende gode erfaringer med (flyttede fra Esbjerg centrum til
> Næsbjerg).

Jeg har fundet en flytteforretning som vil gøre det så billig at man nok
ville kalde det orange :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 10-11-05 15:39

> Jeg har fundet en flytteforretning som vil gøre det så billig at man nok
> ville kalde det orange :)

Eller måske Blå?

--
mvh Uffe