Kåring: Glatteste motorvejstilkørsel/afkør~
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 08-11-05 17:12

Jeg kører hermed Århus Nord som den glatteste motorvejstilkørsel jeg
nogensinde har oplevet i regnvejr.

Kører jeg rundt i nedkørslen (180 grader) med neutral gas sker der intet.

Giver jeg for meget gas fortsætter jeg ligeud.

Slipper jeg gassen skrider bagenden ud.

Med lidt øvelse har jeg lært at køre igennem hele svinget med
baghjulsudskridning - i en forhjulstrukket bil !!

Skønt at politikerne her i disse sparetider trods alt har afset penge til at
man kan lege lidt i trafikken :)

Nåh ja ... jeg har da også set et par stykker kørt af på tilkørselsrampen på
den anden side, men jeg tror ikke den er helt så glat. Men da hastigheden
som regel er større for dem der kører af motorvejen end dem der er ved at
køre på motorvejen er den fuldt ud lige så farlig...

--
Per, Esbjerg

Fra : Søren Christensen

Dato : 08-11-05 17:21

De fleste veje er ret glatte pga. regnvejr kombineret med at bladende
falder, så vejene er fyldt med løv og bladrester der gør dem glatte. Jeg har
flere steder skredet bare ved at bremse svagt så jeg tager den roligt rundt
i disse motorvejssving. Jeg har som regel en helt oppe i r.... på vej rundt
i svinget som så fyrer den af efter svinget fordi han måske tror jeg bevidst
forsøger at bremse trafikken. Men en polo er nok heller ikke det som ligger
bedst på vejen.

Mvh Søren

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 08-11-05 17:59

"Søren Christensen" <webmailo@maildoesntwork.dk> skrev i en meddelelse

> Men en polo er nok heller ikke det som ligger
> bedst på vejen.

Sludder med dig, da!

Vask din mund med sæbe og fyld den med bagerens dårlige øje! :)
--
Per, Esbjerg