Autolaker - pris, pladesmed - pris
Fra : Dak

Dato : 08-11-05 15:33

Hej

Så er der endnu et par SU-relevant spørgsmål.

Hvor meget koster det at få lakeret et skjørtesæt omtrent? det vil være
afmonteret. Nogen som har prøvet det?

Og hvor meget vil det koste at få "gæller" på sin motorhjelm? gætter på det
er hos en pladeværksted man skal gå hen.

Det har jo nok ikke relevans men det er til en Ford sierra 2.0

Dak
Suzuki GS500Ev

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 08-11-05 16:47

Hej!

Dak wrote:

> Så er der endnu et par SU-relevant spørgsmål.

Kendet det

> Hvor meget koster det at få lakeret et skjørtesæt omtrent? det vil være
> afmonteret. Nogen som har prøvet det?

Tja, det kan du nok få lavet for et par tusinde hvis det bliver lavet økologisk.

> Og hvor meget vil det koste at få "gæller" på sin motorhjelm? gætter på det
> er hos en pladeværksted man skal gå hen.

Sikkert ikke alverden hvis du finder den rigtige. Du bliver nok bonnet ca.
5-700,- hvis du kan finde en som gider hjælpe.

> Det har jo nok ikke relevans men det er til en Ford sierra 2.0

Tjo :)

Hvor bor du henne af? (Nej, jeg er hverken autolakerer eller pladesmed )

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"God bless the american smallblock"

Fra : Dak

Dato : 08-11-05 18:02

> Sikkert ikke alverden hvis du finder den rigtige. Du bliver nok bonnet ca.
> 5-700,- hvis du kan finde en som gider hjælpe.

Jamen den skal vel også lakeres igen? eller kan man lave den uden at lakere
igen?

> Hvor bor du henne af? (Nej, jeg er hverken autolakerer eller pladesmed
> )

I kbh.

Dak
Suzuki GS500Ev

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 09-11-05 21:26

Hej!

Dak wrote:
> Jamen den skal vel også lakeres igen? eller kan man lave den uden at lakere
> igen?

Hvis man lægger nogle plasticgæller i vil jeg tro man kan klare sig uden at male.

> I kbh.

Ok, jeg kender een som måske kan hjælpe. Mail hvis du er interesseret.

Fra : Mads & Milles Far

Dato : 08-11-05 17:02

> Hvor meget koster det at få lakeret et skjørtesæt omtrent? det vil være
> afmonteret. >

Du skal regne med ca. 800 kr pr del.
Spørg evt. maleren om reduceret pris hvis du selv matsliber delene med
sandpapir P400.

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 08-11-05 17:14

"Dak" <dakSLET@REMOVEFJERNitsaret.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

> Så er der endnu et par SU-relevant spørgsmål.

Hvor bor du?

--
Per, Esbjerg

Fra : Dak

Dato : 08-11-05 18:02

> Hvor bor du?

I kbh.

Dak
Suzuki GS500Ev

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 08-11-05 19:38

> I kbh.

Så kan jeg ikke hjælpe dig :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Ukendt

Dato : 08-11-05 18:01

> [...]
>
> Så er der endnu et par SU-relevant spørgsmål.
>
> Hvor meget koster det at få lakeret et skjørtesæt omtrent? det vil være

ca. 1500-2000 hvis de er nye og ikke skal spartles først

--
Tom

Fra : Klaus G.

Dato : 08-11-05 19:24

> ca. 1500-2000 hvis de er nye og ikke skal spartles først

Jeg har hørt som folk der har givet op til 6000kr for at få malet kofanger
foran, og bagved, samt side skørter. Godt nok metal lak. Men der er langt
fra 1500kr til 6000kr?

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Ukendt

Dato : 08-11-05 19:32

> Jeg har hørt som folk der har givet op til 6000kr for at få malet kofanger
> foran, og bagved, samt side skørter. Godt nok metal lak. Men der er langt
> fra 1500kr til 6000kr?

Ja men nu skrev han "kun" skørter og ikke front, bag, og hæk - spoiler så de
små 2K burde kunne gøre det. Det er metallak jeg taler om.
Det er også billigere når man ikke skal sende en hel bil i varmekabine og
afdække døre mm..

--
Tom