benzinselskaber støtter foreninger
Fra : Leonard

Dato : 08-11-05 11:24

Nogle benzinselskaber støtter foreninger på forskellig vis.
Metax har fx en klubordning, hvor man kan tilmelde sit kontokort til
en bestemt klub/forening og så får denne forening 5 øre pr. liter der
købes på kortet.
Hvilke andre ordninger af den slags har I kendskab til?

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : Henrik B.

Dato : 08-11-05 11:32

> [...]
> købes på kortet.
> Hvilke andre ordninger af den slags har I kendskab til?

OK støtter diverse lokale sportklubber.

Dyrlægebiler - Det intelligente valg

Fra : Janner

Dato : 08-11-05 13:25

Arbejder man det rigtige sted får man 35 øre pr. liter ved OK ... niiice

--
Hygge

Jan
RSV Tuono ...
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=59
www.gugmc.dk
http://www.aprilia-club.dk/

Fra : Th Frydensberg

Dato : 08-11-05 15:50

> Arbejder man det rigtige sted får man 35 øre pr. liter ved OK ... niiice

Hvad er det rigtige sted ? gælder også når der er priskrig ?
/th

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 08-11-05 17:21

"Th Frydensberg" <frydensberg@tdcadsl.dk> skrev....

> Hvad er det rigtige sted ? gælder også når der er priskrig ?

Ansatte i Københavns Lufthavne kan f.eks. få 40-50 øres rabat i
forhold til dagspris. Dvs. de følger ganske ofte med ned når der er
priskrig.

http://www.ifkl.dk/tank.asp

Fra : Janner

Dato : 08-11-05 20:27

"Kent Oldhøj" <NG@oldhoj.danmark> wrote in message
> "Th Frydensberg" <frydensberg@tdcadsl.dk> skrev....

Jeps det gælder altid ... OK ejer jo flere danske store firmaer *S*

/Jan

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 08-11-05 21:33

"Th Frydensberg" <frydensberg@tdcadsl.dk> wrote in message

> Hvad er det rigtige sted ? gælder også når der er priskrig ?

De fleste af de rabat aftaler jeg har set der er det altid på listeprisen.
Så er det egentlig lidt hip som hap hvad for en aftale man har da det er
peanuts de slår af.

--
/Dennis
Seat Leon 1.9 TDi - 303Nm at 2358rpm

Fra : Ukendt

Dato : 08-11-05 21:39

"Leonard" <mailto:usenet@leonard.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> købes på kortet.
> Hvilke andre ordninger af den slags har I kendskab til?

Dk.fritid.bil havde en sådan aftale, som jeg etablerede.
Jeg ved ikke, om den kører endnu?

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:80.162.203.208)

Fra : Leonard

Dato : 09-11-05 09:19

<Mogens> wrote:

>Dk.fritid.bil havde en sådan aftale, som jeg etablerede.
>Jeg ved ikke, om den kører endnu?

Hvad har foreningen dk.fritid.bil brugt de penge til?
- eller har du ligesom de fleste andre misforstået mit spørgsmål og
snakker om rabat til den enkelte kunde, mens jeg snakker om at en
forening modtager et beløb fra benzinselskabet når en kunde tanker
der.

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : Ukendt

Dato : 09-11-05 10:34

"Leonard" <mailto:usenet@leonard.dk> skrev i en meddelelse
"Re: benzinselskaber støtter foreninger"

> Hvad har foreningen dk.fritid.bil brugt de penge til?

Vi valgte en løsning, der kom den enkelte til gode - i nuet...

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:80.162.203.208)