VW Touran - motoridentifikation.
Fra : Bjørn

Dato : 08-11-05 11:09

Hvis man løfter hjelmen, hvorledes kan man så se forskel på
motorversionerne?

--
Mvh Bjørn :)
http://www.dkfritidbil.dk/dfbwhois/?mode=view&id=4

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 08-11-05 11:52

"Bjørn" <bjornnorgaardsweb.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis man løfter hjelmen, hvorledes kan man så se forskel på
> motorversionerne?

Dem uden tændrørshætter er turbodieseler.

Resten er ikke værd at nævne.

:)

--
Per, Esbjerg

Fra : Bjørn

Dato : 08-11-05 12:57

> Dem uden tændrørshætter er turbodieseler.
>
> Resten er ikke værd at nævne.
>
> :)

Hehe... :)

Nu tænker jeg mere på hvordan man kan se forskel på de forskellige varianter
af 1.9TDi :)

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 08-11-05 13:37

"Bjørn" skriver:

> Nu tænker jeg mere på hvordan man kan se forskel på de forskellige varianter
> af 1.9TDi :)

Svært, meget svært. Typepladen kan vel gøre det ?

Det hele er jo gemt ind i plastic i sådan en øse....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Brian

Dato : 08-11-05 13:44

Bjørn wrote:
> Hvis man løfter hjelmen, hvorledes kan man så se forskel på
> motorversionerne?

Hvis du tager bilen bagfra istedet, burde det stå på den lap papir der er
unde tæppet i bagagerummet.

/Brian

Fra : Bjørn

Dato : 08-11-05 13:53

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du tager bilen bagfra istedet, burde det stå på den lap papir der er
> unde tæppet i bagagerummet.

Smart :)

Fra : OZ3BTO

Dato : 08-11-05 15:24

> [...]
> http://www.dkfritidbil.dk/dfbwhois/?mode=view&id=4
> Opel Vectra 24v - Rigtige biler når omdrejningsbegrænseren i 5. :)

Om ikke andet så kik TDI mærket der sidder bag på
er DI rødt er det en 140HK sjover

OZ3BTO

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 08-11-05 17:20

> Om ikke andet så kik TDI mærket der sidder bag på
> er DI rødt er det en 140HK sjover

Det kan det også være alligevel.

/Jan W Nielsen

Fra : Veset

Dato : 08-11-05 17:14

On Tue, 8 Nov 2005 15:24:10 +0100, "OZ3BTO" <spam@oz3bto.dk> wrote:

>Om ikke andet så kik TDI mærket der sidder bag på
>er DI rødt er det en 140HK sjover

Det med farverne bruges vist ikke mere, min har det i hvert fald
ikke...

--
Veset
VW Touran 2.0 TDI

Fra : L

Dato : 08-11-05 16:25

Type KW HK CCM CYL Årgang fra Motorkode
1.6 75 102 1595 4 2003.07 BGU ,
1.6 FSI 81 110 1598 4 2003.02
1.6 FSI 85 115 1598 4 2003.02 BAG ,
1.9 TDI 66 90 1896 4 2004.11
2.0 FSI 110 150 1984 4 2003.10 BLX , BLY ,
1.9 TDI 74 100 1896 4 2003.02 AVQ ,
1.9 TDI 77 105 1896 4 2003.08 BKC ,
2.0 TDI 100 136 1968 4 2003.02 AZV ,
2.0 TDI 103 140 1968 4 2003.08 BKD ,