R6 - nedsat 40.000 ...
Fra : Steen E.

Dato : 07-11-05 21:54

var forbi Fisker i dag - supertilbuddet på 2005 models R6'ere nedsat med
kr 40K minder om Suzuki's SV1000'ere i år, på den måde at det er ikke et
lille restparti, men derimod fabrikken som laver en ekstra produktion af
2005 modellen til en helt anden pris.
Forhandlerne tager så imod bestillinger nu, til levering inden marts
næste år.

Og det går åbenbart strygende, så vi skal nok se et større antal R6'ere
på vejene næste år.

--
Steen E.
http://www.dfmc.dk/default.asp?mode=info&id=623

Fra : Per

Dato : 08-11-05 15:18

"Steen E." <steen-e*fjernes*@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> år.
>
> Og det går åbenbart strygende, så vi skal nok se et større antal R6'ere på

Fantastisk - og så den nok mest extremt veludførte 600 ccm af dem
allesammen.

Tror du får ret

/Per

Fra : Dan Erik Petersen

Dato : 20-01-06 21:31

On 2005-11-08 15:18:09 +0100, "Per" <mesked@hotmail.com> said:

> "Steen E." <steen-e*fjernes*@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Fantastisk - og så den nok mest extremt veludførte 600 ccm af dem allesammen.
>
> Tror du får ret
>
> /Per

Helt klart. Jeg er i gang med at skaffe min, og den dag jeg var der, på
den time var vi i alt 3 der købte en model :) jeg glæder mig helt vildt!

Fra : Jes Vestervang

Dato : 21-01-06 22:27

"Steen E." <steen-e*fjern...@ofir.dk> writes:

> [...]
> kr 40K minder om Suzuki's SV1000'ere i år, på den måde at det er ikke et
> lille restparti, men derimod fabrikken som laver en ekstra produktion af

100k for FZ6s er også temmeligt billigt, og 130k hhv. 123k for TDM900 med
og uden abs er heller ikke tosset.
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R