PEUGEOT 406 Break SV Ed. 2.0 16V 1999
Fra : Max Rydahl Andersen

Dato : 07-11-05 15:13

Hejsa,

Skal ud at kigge paa en PEUGEOT 406 Break SV Ed. 2.0 16V 1999 i morgen
(her i Schweiz).

I kan se detaljer om bilen her
http://autoscout24.ch/AS24Web/Detail.aspx?wl=1&lng=ger&id=3251049
(desvaerre kun paa tysk)

Prisen er 8.800 CHF (lidt under 45.000 DKK - det er jo lidt billigere
hernede, saa den stod til ca. 126.000 i bilbasen)

Men kan nogen fortaelle mig om der er nogle ting man skal ligge maerke til
ved saadan en bil ?
Er der nogle faldgruber ? Bilen er nemlig i den billige ende af de
lignende Peugeot 406 jeg har
kunne finde paa nettet - saa vil gerne lige vide om der er noget bestemt
ved denne model man
skal vaere opmaerksom paa.

Jeg har ogsaa forsoegt at finde detaljer paa nettet, men syntes det er
noget sparsomt.

Paa forhaand mange tak,
Max

Fra : Mogens

Dato : 07-11-05 21:01

news.szvhpxh3sj49yt@localhost...

Der er lidt om emnet hér: www.hi-speed.dk/406.html

--
Mvh Mogens

S: '00 BMW 330 Ci (uden afgift, nedsat til -> 139.900 DK KR)
S: '75 MG B GT V8 -> http://transpotech.dk