Q: Kléber
Fra : Emer

Dato : 07-11-05 11:33

Kender I til nogle dækforhandlere, der sælger Kléber?

Jeg står lige og mangler 2 Kléber vinterdæk 175/70R13.

Hilsener

Emer

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 07-11-05 11:55

Emer wrote:
> Kender I til nogle dækforhandlere, der sælger Kléber?
>
> Jeg står lige og mangler 2 Kléber vinterdæk 175/70R13.

Mener at alle Peugeot forhandlere sælger dem.

--

Christian

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 07-11-05 12:11

"Emer" <emer@city.dk> skrev i en meddelelse

> Kender I til nogle dækforhandlere, der sælger Kléber?

Det gør de fleste vel?

> Jeg står lige og mangler 2 Kléber vinterdæk 175/70R13.

Så må du jo i markedsgruppen ....

--
Per, Esbjerg

Fra : Mogens

Dato : 07-11-05 19:20

325 kr hos www.daekonline.dk
--
Mvh Mogens

S: '00 BMW 330 Ci (uden afgift, nedsat til -> 139.900 DK KR)
S: '75 MG B GT V8 -> http://transpotech.dk