Red Devil - Seriøs Golf
Fra : Bjørn

Dato : 07-11-05 10:56

Hey NG,

Løb lige over et videoklip med en halv heftig Golf 3.

http://www.carpi.ch/Video/red_devil_04_15mb.wmv

Imponerende, at han med de slicks han kører på skal kæmpe for vejgreb :)

--
Mvh Bjørn :) Opel Vectra 24v
- Rigtige biler når omdrejningsbegrænseren i 5. :)

Fra : Ukendt

Dato : 07-11-05 11:05

> Løb lige over et videoklip med en halv heftig Golf 3.
>
> http://www.carpi.ch/Video/red_devil_04_15mb.wmv
>
> Imponerende, at han med de slicks han kører på skal kæmpe for vejgreb :)

gammelt klip, men ja den kan jo næsten følge med min II'er )

Mvh
Morten
Golf II GTi 8v --> soon 2.0GTi 8v

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 07-11-05 12:16

"J" <him> skrev i en meddelelse

> gammelt klip, men ja den kan jo næsten følge med min II'er )

Hvis din II´er er så hurtig bør du deltage i www.clubgolf.dk ´s årlige træf,
som p.t. gennemføres i nærheden af Århus i august måned.

Der er mulighed for både 3-400 metermåling og kørsel på bane ...

--
Per, Esbjerg

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 07-11-05 12:17

"Bjørn" <bjornnorgaardsweb.dk> skrev i en meddelelse
> Hey NG,
>
> Løb lige over et videoklip med en halv heftig Golf 3.
>
> http://www.carpi.ch/Video/red_devil_04_15mb.wmv
>
> Imponerende, at han med de slicks han kører på skal kæmpe for vejgreb :)

Eller træder han bare koblingen ned? Eller er lyden lagt på?

Jeg synes at de biler der kører foran kører forbavsende pænt rundt i
svingene - næsten som om at hastigheden er lagt kunstigt ind på filmen.

Hvis jeg kører på grænsen, så kører min bil ikke i så lige linjer i svingene
:)

--
Per, Esbjerg

Fra : RpR

Dato : 08-11-05 00:27

> http://www.carpi.ch/Video/red_devil_04_15mb.wmv

Fake, der blir spolet i filmen flere steder. Et af stederne kan man endda
høre en stemme der snakker for hurtigt, som en smølf.

--

- RpR
~=[ www.MopedGallery.dk ]=~