Att: Morten Fruergaard
Fra : Jan W Nielsen

Dato : 06-11-05 17:52

Hej Morten

Jeg kan se, at du har lagt profil ind på den nye hvem-er-hvem-side på
gruppens hjemmeside.

http://www.dkfritidbil.dk/dfbwhois/?mode=view&id=13

Bare en enkelt kommentar - den er kanon-flot din nye bil - god stil, IMO..

Jeg behøver nok ikke spørge, om du stadig er glad for den..

/Jan W Nielsen

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 06-11-05 18:14

Jan W Nielsen wrote:
> http://www.dkfritidbil.dk/dfbwhois/?mode=view&id=13
>
> Bare en enkelt kommentar - den er kanon-flot din nye bil - god stil,
> IMO..

Jep. Skal lige have taget et nyt billede efter den har fået 2 x udstødning
og tonet ruder...

> Jeg behøver nok ikke spørge, om du stadig er glad for den..

Niks...
Som jeg snakkede om med en kammerat forleden, så er det en fed bil, men han
mener, at den burde have en 250 hk turbo motor i stedet. Og ja, det ville da
være sprødt. MEN en af de ting jeg er vild med, er at den koster under 50
øre/km at køre i...
Hvis jeg havde den samme i benzin, ville den være noget sjovere, men _ikke_
når jeg skal tanke og _det_ sætter jeg højere...

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 06-11-05 18:29

> Hvis jeg havde den samme i benzin, ville den være noget sjovere, men
> _ikke_ når jeg skal tanke og _det_ sætter jeg højere...

250 hk er altid fedt - men det er dit moment også..

/Jan W Nielsen

Fra : Brian Sørup

Dato : 06-11-05 18:34

meddelelse news:436e39ce$0$41137$14726298@news.sunsite.dk...

> Jep. Skal lige have taget et nyt billede efter den har fået 2 x
udstødning
> og tonet ruder...

Jeg troede mørke ruder var standard
Er 2x auspuff ikke overkill til et oliefyr ?

[dukker_mig.avi]

> [...]
men han
> mener, at den burde have en 250 hk turbo motor i stedet. Og ja, det

Min er godt på vej deropad - 238Hk/360Nm er på vej ,hvis BSR kan klare
software til Völlen, jeg har lige sendt dem nummeret på styreboxen....
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 06-11-05 18:36

"Brian Sørup" skriver:

> Er 2x auspuff ikke overkill til et oliefyr ?

Er den ikke som ved enhvert mellemstort maskineri udstyret med en
hjælpediesel ?

De har som regel eget rør.

Klaus (måske lidt skadet af større diesel'er
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 06-11-05 18:55

Brian Sørup wrote:
> Jeg troede mørke ruder var standard

Tja, men har du foran... .-)

> Er 2x auspuff ikke overkill til et oliefyr ?

Styling...

> [dukker_mig.avi]

Det behøves du sgu ikke...

> Min er godt på vej deropad - 238Hk/360Nm er på vej ,hvis BSR kan klare
> software til Völlen, jeg har lige sendt dem nummeret på styreboxen....

Men hvad koster din at køre i? 1 kr/km?

Fra : Brian Sørup

Dato : 06-11-05 19:47

meddelelse news:436e436f$0$41151$14726298@news.sunsite.dk...

> Tja, men har du foran... .-)

> Styling...

> Det behøves du sgu ikke...

styreboxen....

> Men hvad koster din at køre i? 1 kr/km?

Jeg kan lige klemme den under 1kr/km - på længere ture kan jeg komme ned
omkring 80 øre/km
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 06-11-05 20:54

Brian Sørup wrote:

> Jeg kan lige klemme den under 1kr/km - på længere ture kan jeg komme
> ned omkring 80 øre/km

Så kører du også pænt... Og så har du ikke noget at bruge de ekstra 70 hk
til...

Fra : Brian Sørup

Dato : 07-11-05 16:04

meddelelse news:436e5f67$0$41149$14726298@news.sunsite.dk...

> Så kører du også pænt... Og så har du ikke noget at bruge de ekstra 70
hk
> til...

Det er rigtigt at jeg ikke kører *brian_style* - har lige hørt fra BSR,
at de ikke kan levere PPC til potten, så der bliver nok ikke noget
chipning for mit vedkommende, ikke lige foreløbig ihvertfald.
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Mogens

Dato : 07-11-05 19:35

"Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> wrote in message

> Det er rigtigt at jeg ikke kører *brian_style* - har lige hørt fra BSR,
> at de ikke kan levere PPC til potten, så der bliver nok ikke noget
> chipning for mit vedkommende, ikke lige foreløbig ihvertfald.

Spørg SAM Steffansson...
--
Mvh Mogens

S: '00 BMW 330 Ci (uden afgift, nedsat til -> 139.900 DK KR)
S: '75 MG B GT V8 -> http://transpotech.dk

Fra : Juul

Dato : 08-11-05 21:52

> [...]
>
> Min er godt på vej deropad - 238Hk/360Nm er på vej ,hvis BSR kan klare
> software til Völlen, jeg har lige sendt dem nummeret på styreboxen....

Haha - hvis det lykkes kan jeg fortælle dig at din antispin lampe snart vil
begynde at blinke febrilsk som om det var en fransk bil fyldt med el-fejl :)

MVH Juul