OT: dkfritidbil.dk, Hvem er vi?
Fra : Bjørn

Dato : 06-11-05 18:29

Hej NG,

Vi havde engang denne fine liste:
http://www.dkfritidbil.dk/whois/old_hvemerhvem.htm
- eller, det vil sige den har vi endnu - men den bliver ikke rigtigt
opdateret...

Dérfor har jeg haft Onkel Jan i gang, med at give mig adgang til diverse
dkfritidbil.dk servere, så jeg kunne trylle lidt...

Resultatet er som følger:
http://www.dkfritidbil.dk/dfbwhois/
- Dem der har ønske om at være at finde på siden, kan bare fyre løs, dét
burde virke :)

--
Mvh Bjørn :)
http://www.dkfritidbil.dk/dfbwhois/?mode=view&id=4

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 06-11-05 17:30

> Resultatet er som følger:
> http://www.dkfritidbil.dk/dfbwhois/

Det ser fint ud - hatten af for det gode arbejde.

/Jan W Nielsen

Fra : jan@stevns.net

Dato : 06-11-05 17:45

"Jan W Nielsen" <intetsvar@nitetsvar.dk> skrev :

>Det ser fint ud - hatten af for det gode arbejde.

Han er sgu' en ørn til det, ham Bjørn ;)

--
jan@stevns.net
Rigtige mænd kører med baghjulstræk !

Fra : Mogens

Dato : 06-11-05 18:06

<jan@stevns.net> wrote in message

> Han er sgu' en ørn til det, ham Bjørn ;)

Jep - kan han også etablere automatisk log-in, når man
har oprettet sig og besøger siden, ville alt være helt perfekt :)
--
Mvh Mogens

S: '00 BMW 330 Ci (uden afgift, nedsat til -> 139.900 DK KR)
S: '75 MG B GT V8 -> http://transpotech.dk

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 06-11-05 18:11

Mogens wrote:
> <jan@stevns.net> wrote in message

> Jep - kan han også etablere automatisk log-in, når man
> har oprettet sig og besøger siden, ville alt være helt perfekt :)

Har familen 2 x Camaro eller kan I ikke blive enige om, hvis det er...

Fra : Thomas

Dato : 06-11-05 18:18

> Har familen 2 x Camaro eller kan I ikke blive enige om, hvis det
> er...

Tror ikke at vi kan blive enige ;)

--
Mvh/TK

Fra : Mogens

Dato : 06-11-05 18:19

"Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com> wrote in message

> Tror ikke at vi kan blive enige ;)

Jeg har blot set på reg.attesten... :)
--
Mvh Mogens

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 06-11-05 18:27

"Mogens" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> wrote in message
> "Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com> wrote in message

Du skifter godtnok bil hurtigere end vi andre skifter underbukser! - det er
ikke mere end et par uger siden at du omtalte den nye BMW - og den står så
allerede under tidligere biler....?
- Tør man spørge om hvad du nu har købt ?

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Mogens

Dato : 06-11-05 18:31

"Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> wrote in message

> Du skifter godtnok bil hurtigere end vi andre skifter underbukser! - det
> er ikke mere end et par uger siden at du omtalte den nye BMW - og den står
> så allerede under tidligere biler....?

Ja, det er en stor fejl

> - Tør man spørge om hvad du nu har købt ?

Lupo 3L - var det noget for dig?
:)

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 06-11-05 19:11

> Lupo 3L - var det noget for dig?

Ja jeg har jo bevæget fra det franske og over i VAG lejren, men dog af lidt
mere østlig oprindelse.
Men lige netop en Lupo, der sætter jeg godtnok grænsen - den kunne jo med
lidt god vilje stå i mit bagagerum

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 06-11-05 18:55

Mogens wrote:
> "Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com> wrote in message

> Jeg har blot set på reg.attesten... :)

LOL

Fra : Thomas

Dato : 06-11-05 19:08

> LOL

Se på den igen om nogle få uger ;)

--
Mvh/TK

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 06-11-05 20:47

Thomas wrote:

> Se på den igen om nogle få uger ;)

Ok. Men det glemmer jeg med garanti...

Ellers en rigtig fed slæde...

Fra : jan@stevns.net

Dato : 06-11-05 18:20

"Mogens" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev :

>Jep - kan han også etablere automatisk log-in, når man
>har oprettet sig og besøger siden, ville alt være helt perfekt :)

Hehe - vil du da rette noget hvergang du kommer ind på siderne ?

(ellers kan man gemme linken der kommer i emailen som en foretrukken,
det skulle give samme ting)

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 06-11-05 19:19

jan@stevns.net skrev:

> Han er sgu' en ørn til det, ham Bjørn ;)

Fint at I gad - har længe været træt af det skod-billede der var af mig på
den gamle liste :)
Hans
http://kortlink.dk/26dh

Fra : Thomas

Dato : 06-11-05 17:58

> Det ser fint ud - hatten af for det gode arbejde.

Helt enig - godt arbejde der! :)

--
Mvh/TK

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 06-11-05 18:00

Bjørn wrote:
> Resultatet er som følger:
> http://www.dkfritidbil.dk/dfbwhois/
> - Dem der har ønske om at være at finde på siden, kan bare fyre løs,
> dét burde virke :)

Cool...

Og tilføjet...

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 06-11-05 18:23

"Bjørn" skriver:

> Resultatet er som følger:
> http://www.dkfritidbil.dk/dfbwhois/
> - Dem der har ønske om at være at finde på siden, kan bare fyre løs, dét
> burde virke :)

Alder er et dum ting, da oplysningen er forældet.

Fødeår vil være bedre, da den så også er korrekt til næste år.....

Klaus (oprettet)
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Leonard

Dato : 06-11-05 18:26

"Bjørn" <bjornREMOVE@norgaardsweb.dk> wrote:

>- Dem der har ønske om at være at finde på siden, kan bare fyre løs, dét
>burde virke :)

Flot, nemt og simpelt.

Tillad mig at foreslå 2 ændringer:
I stedet for at spørge om alder, så spørg om fødslesdat, så kan
alderen regnes ud og vises - ellers skal dette jo opdateres af hver
enkelt hvert år - og det glemmer folk.
Egen hjemmeside bør vel være et klikbart link.

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 06-11-05 18:31

Leonard skriver:

> Egen hjemmeside bør vel være et klikbart link.

Måske mulighed for 2 links ?

Og et felt "hvem er jeg", hvor man kan fortælle om sig selv ?

(Føj, det griber om sig det her)
Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : jan@stevns.net

Dato : 06-11-05 18:34

Leonard <usenet@leonard.dk> skrev :

>Tillad mig at foreslå 2 ændringer:

>I stedet for at spørge om alder, så spørg om fødslesdat, så kan
>alderen regnes ud og vises - ellers skal dette jo opdateres af hver
>enkelt hvert år - og det glemmer folk.

Du har nok ret - måske der skal spørges om f.dag, og så laves en
automagisk konvertering.

>Egen hjemmeside bør vel være et klikbart link.

en god ide ;)

Fra : Leonard

Dato : 06-11-05 18:32

"Bjørn" <bjornREMOVE@norgaardsweb.dk> wrote:

>Resultatet er som følger:

Der optræder det klassiske problem at du ikke kan stole på at filnavne
kan bruges. Er der mellemrum eller andre dumme tegn i et filnavn giver
det problemer. Løsningen er at give filerne et nyt navn, fx bare et
nummer når de oploades, så er det dig der bestemmer hvad de hedder.

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : Ukendt

Dato : 06-11-05 20:19

> [...]
> det problemer. Løsningen er at give filerne et nyt navn, fx bare et
> nummer når de oploades, så er det dig der bestemmer hvad de hedder.

Du har ret - jeg får lige set på dét, hvis det viser dig at være et problem
:)
(Vil umiddelbart være lettere at bilde brugeren ind hvad deres billede må
hedde ;))

Fra : Mogens

Dato : 06-11-05 18:34

"Bjørn" <bjornREMOVE@norgaardsweb.dk> wrote in message

> - Dem der har ønske om at være at finde på siden, kan bare fyre løs, dét
> burde virke :)

Jeg kan ikke slette et billede, der var forkert lagt ind?

Fra : Ukendt

Dato : 06-11-05 20:17

"Mogens" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse
> "Bjørn" <bjornREMOVE@norgaardsweb.dk> wrote in message

> Jeg kan ikke slette et billede, der var forkert lagt ind?

Det har jeg lige klaret for dig :)

Som en anden har optaget, er Jans server ikke helt glad for at der er
mellemrum i filnavnet :)

/Bjørn

Fra : Leonard

Dato : 06-11-05 20:42

"Bjørn" <admin[at]norgaardsweb.dk> wrote:

>Som en anden har optaget, er Jans server ikke helt glad for at der er
>mellemrum i filnavnet :)

Og helt sikkert heller ikke æøå ...

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : Brian

Dato : 06-11-05 19:13

Bjørn wrote:

> Resultatet er som følger:
> http://www.dkfritidbil.dk/dfbwhois/
> - Dem der har ønske om at være at finde på siden, kan bare fyre løs,
> dét burde virke :)

Troede ikke du havde tid til den slags lal, efter du har omskåret
din fine bil

Men så vil jeg da lige prøve at oprette mig...

/Brian

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 06-11-05 18:48

Bjørn wrote:
> [...]
>
> Resultatet er som følger:
> http://www.dkfritidbil.dk/dfbwhois/
> - Dem der har ønske om at være at finde på siden, kan bare fyre løs,

Hey, godt initiv dér
Den gamle "hvem, hvad, hvor" var også blevet lidt meget gammel

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : jan@stevns.net

Dato : 06-11-05 20:19

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev :

>Den gamle "hvem, hvad, hvor" var også blevet lidt meget gammel

det må man sige - det værste var at den er bøvlet at rette, og det
skal gøres manuelt - øehhhhh - det skal det også nu, men af folk selv
;)

Fra : Ukendt

Dato : 06-11-05 23:22

"Bjørn" <bjornREMOVE@norgaardsweb.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Resultatet er som følger:
> http://www.dkfritidbil.dk/dfbwhois/
> - Dem der har ønske om at være at finde på siden, kan bare fyre løs, dét

Er der nogen der har brug for lidt hurtig support, kan jeg træffes enten på
brugte mailadresse, eller pr MSN b . norgaard @ stofanet . dk
(Er som regel på MSN'en 16 timer i døgnet :S)