Hvem er vi siderne kører nu i test
Fra : jan@stevns.net

Dato : 06-11-05 17:25

Halløj i hytterne

Så er der nyt på gruppens hjemmesider

Hvem er vi - er nu kørende i testfase på siderne

http://www.dkfritidbil.dk/dfbwhois/index.php

Kan en 10-15 stykker lokkes til at lammesmække systemet lidt de næste
par dage ?

Venligst

Jan, og ikke mindst Bjørn, der har lavet systemet bagved

--
jan@stevns.net
Rigtige mænd kører med baghjulstræk !

Fra : Thomas

Dato : 06-11-05 18:10

> Kan en 10-15 stykker lokkes til at lammesmække systemet lidt de næste
> par dage ?

Den kan ikke vise mine billeder og den kunne heller ikke slette dem - ellers
ingen problemer! Det er super godt lavet :)

--
Mvh/TK

Fra : Ukendt

Dato : 06-11-05 18:21

Rigtigt godt lavet.

Kan ikke upload billede men det må være her den er gal eller er der en maks
størrelse på ?
Kunne være rigtigt godt hvis den kunne huske login.

Mvh. Allan

Fra : jan@stevns.net

Dato : 06-11-05 18:29

"Allan Møller" <allanatallanmdotdk> skrev :

>Kan ikke upload billede men det må være her den er gal eller er der en maks
>størrelse på ?

Der skulle ikke være nogen begrænsning på størrelsen, men jeg tror man
skal holde lidt i gen på størrelsen af dem - 600punkter i bredden
eksempelvist

Kan det være typen af billede, der driller ?

>Kunne være rigtigt godt hvis den kunne huske login.

det må vi vist se på - ellers kan man jo gemme den link, der kommer i
e-mailen, så går man direkte ind på rette-siderne

Fra : Ukendt

Dato : 06-11-05 18:34

> Der skulle ikke være nogen begrænsning på størrelsen, men jeg tror man
> skal holde lidt i gen på størrelsen af dem - 600punkter i bredden
> eksempelvist
>
> Kan det være typen af billede, der driller ?

Ved det ikke men jeg prøvede at resize og så gik det fint.
Det første billede fyldte også lidt rigeligt fandt jeg ud af bagefter - 2.1
Mbyte.

Allan

Fra : Peter Weis

Dato : 06-11-05 18:17

jan@stevns.net wrote:

> Kan en 10-15 stykker lokkes til at lammesmække systemet lidt de næste
> par dage ?

Hvem er dog det pæne menneske du har sat ind på Jan Frørups plads?

Der linkes ikke til personlige hjemmesider (fx Thomas Kraths
www.transpotech.dk).

mvh
Petet

Fra : jan@stevns.net

Dato : 06-11-05 18:36

Peter Weis <p.weis@email.dk.slet> skrev :

>Hvem er dog det pæne menneske du har sat ind på Jan Frørups plads?

Jamen - sådan ser jeg nu ud i version 2005 ;)

Fra : Brian Sørup

Dato : 06-11-05 18:40

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> Jamen - sådan ser jeg nu ud i version 2005 ;)

Så må der da snart komme en opdatering...

[av-av-av-av-av.wav]
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 06-11-05 19:20

"Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> skrev :

>Så må der da snart komme en opdatering...

Hrmpfffff..... ;)

>[av-av-av-av-av.wav]

<< skriver_sig_noget_bag_øret.avi >>

nuvel - der er nu sket en del opdateringer i løbet af året, og
projektet er slet ikke slut endnu ;)

Fra : Thomas

Dato : 06-11-05 18:43

> Der linkes ikke til personlige hjemmesider (fx Thomas Kraths
> www.transpotech.dk).

Det er da min egen hjemmeside!

--
Mvh/TK

Fra : Peter Weis

Dato : 07-11-05 08:42

Thomas wrote:

> Det er da min egen hjemmeside!

Jep, men man kan ikke klikke sig videre til din hjemmeside.

mvh
Peter

Fra : Brian

Dato : 06-11-05 19:55

jan@stevns.net wrote:

> Kan en 10-15 stykker lokkes til at lammesmække systemet lidt de næste
> par dage ?

Samme problem som Thomas med billeder.

Derudover blev _alt_ slettet da jeg lagde billeder op.
Det er muligt at jeg havde glemt at trykke på "Gem ændringer" knappen inden,
men jeg er helt sikkert (forhåbentligt) ikke den eneste der laver den
fejl...

/Brian

Fra : jan@stevns.net

Dato : 06-11-05 20:17

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> skrev :

> [...]
>men jeg er helt sikkert (forhåbentligt) ikke den eneste der laver den

Det er du ikke - jeg har lavet samme nummer ;)

Det er noget af det vi skal have skrevet ind på guiden - foreløbigt er
det jo en test, så vi kan se hvordan tingene arter sig, men det ser
bestemt godt ud

ps - til alle : Hvis i glemmer passwordet, så kan både bjørn og jeg,
rive det frem af gemmerne igen

Fra : Finn Guldmann

Dato : 09-11-05 16:22

jan@stevns.net wrote:

> [...]
> bestemt godt ud
>
> ps - til alle : Hvis i glemmer passwordet, så kan både bjørn og jeg,

Jeg får denne:
Kunne ikke udføre: UPDATE dfb_userinfo SET navn = '',alder = '',bopæl
= '',beskæftigelse = '',bil = '',beskrivelse = '',tidligere =
'',hjemmeside = '' WHERE parentid =
Fejlen er: You have an error in your SQL syntax. Check the manual that
corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use
near '' at line 1

Uanset hvad hulen jeg gør.

Og det er når jeg er logget ind. :-?

--
MVH Finn
Trafikalt gemmested: http://62.66.134.70/dfbil/

Fra : jan@stevns.net

Dato : 09-11-05 20:56

Finn Guldmann <n@a.invalid> skrev :

>Uanset hvad hulen jeg gør.

Jeg har lige prøvet at rette min egen profil - det gik fint nok
Måske Bjørn læser med og kender guldkornet

Kan det være din browser ???

Fra : Finn Guldmann

Dato : 09-11-05 23:06

jan@stevns.net wrote:
> Jeg har lige prøvet at rette min egen profil - det gik fint nok
> Måske Bjørn læser med og kender guldkornet
> Kan det være din browser ???

Hæhæ. Problemet løst.

Det viste sig at være det der lal med cookies.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 09-11-05 23:13

Finn Guldmann <n@a.invalid> skrev :

>Hæhæ. Problemet løst.