Corolla '86 - Blæser død
Fra : KL

Dato : 06-11-05 12:18

Hej

Jeg har en Corolla fra '86 hvor elbagrude,blæser,benzinmåler & baklys er
holdt op med at virke - har målt alle sikringer i motorrum og under rattet
igennem - men der er ingen som er sprunget nogen der har en god ide til
hvad
fejlen kan være.....

Med venlig hilsen

Klaus Lauritsen

Fra : kenneth T

Dato : 06-11-05 15:37

> [...]
> igennem - men der er ingen som er sprunget nogen der har en god ide til

Jeg har haft et ligende problem med min gilf, det var simpelthen ledningerne
der går ud til bagklappen, der med tiden var knækket. Nye ledninger & alt er
igen okay.

-
MVH
Kenneth T