Targa-model 1973 i Morten Koch film
Fra : Herman Persson

Dato : 06-11-05 07:40

Hvilken bil kører godsjerens datter i Fætrene på Torndal?

Den er blå og ser ud til at have metallak (havde man det i 1973?), sort
targabøjle og så vidt vi kunne se i skyndingen centermotor. Jeg gættede på
Ferrari eller Alfa Romeo(som vist ikke havde centermotor i det segment).
Min
modstander på Fiat.
Jeg tror at modstanderen tænker på den der lille X/90 eller sådan noget,
men
den kom vist først noget senere.

Hilsen Herman.

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 06-11-05 08:00

Herman Persson wrote:
> Hvilken bil kører godsjerens datter i Fætrene på Torndal?

Ikke mere lørdags-DR-TV til dig!

--
'00 Citroën Xantia 2.0 HDi Weekend
'87 Citroën CX 25 GTi Turbo2

Fra : Herman Persson

Dato : 06-11-05 13:02

"Lars L. Hansen" <hop_i_havet@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ikke mere lørdags-DR-TV til dig!

Jeg er håbløs bagud mht. den danske kulturskat. Så bemeldte film i går på
video - og optogt Peters Baby.

H/H

Fra : Leif Neland

Dato : 06-11-05 10:03

Herman Persson wrote:
> [...]
> det segment). Min
> modstander på Fiat.
> Jeg tror at modstanderen tænker på den der lille X/90 eller sådan

Det nærmeste, jeg kan finde på nettet er:

Landbrugsmaskiner: A/S Hammerbo

Leif

Fra : Herman Persson

Dato : 06-11-05 13:04

"Leif Neland" <leifn@neland.dk> skrev i en meddelelse

> Det nærmeste, jeg kan finde på nettet er:
>
> Landbrugsmaskiner: A/S Hammerbo

De kørte Claas og Masey Fergursson (fri stavning) - den grå klassiske
model.

Hilsen H.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 06-11-05 13:13

On Sun, 6 Nov 2005 13:04:28 +0100, "Herman Persson" <Hr.Mand@I_UDU_I
UDUmail.dk> wrote:

>"Leif Neland" <leifn@neland.dk> skrev i en meddelelse

>De kørte Claas og Masey Fergursson (fri stavning) - den grå klassiske
>model.

>--

Ja, den har du fået galt i halsen.

Den grå model hed kun Ferguson.

Det var først da de blev røde at Massey kom til.

Den grå skulle man iøvrigt have et vist forhåndskendskab til, for at
starte den.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 06-11-05 16:43

> Den grå skulle man iøvrigt have et vist forhåndskendskab til, for at
> starte den.

Ja, det at selvstarteren skal aktiveres ved at føre gearstangen op imellem 1
og 3 - det ligger sgu ikke lige for !

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 06-11-05 17:13

On Sun, 6 Nov 2005 16:42:37 +0100, "Andreas M. Hansen"
<nokke99@hotmail.com> wrote:

>Ja, det at selvstarteren skal aktiveres ved at føre gearstangen op imellem 1
>og 3 - det ligger sgu ikke lige for !

>--

Nej, véd man det ikke, tror jeg s'gu ikke man får den startet.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Herman Persson

Dato : 07-11-05 06:50

> On Sun, 6 Nov 2005 13:04:28 +0100, "Herman Persson" <Hr.Mand@I_UDU_I

> Ja, den har du fået galt i halsen.
>
> Den grå model hed kun Ferguson.
>
> Det var først da de blev røde at Massey kom til.

Tak

> Den grå skulle man iøvrigt have et vist forhåndskendskab til, for at
> starte den.

Jeg kørte den et par gange, men den var heldigvis for-startet.

Hilsen Herman.

Fra : Henning Mikkelsen

Dato : 06-11-05 10:08

"Herman Persson" <Hr.Mand@I_UDU_I UDUmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Min
> modstander på Fiat.
> Jeg tror at modstanderen tænker på den der lille X/90 eller sådan noget,

Det er en Porsche 914

Se den her http://vista.pca.org/stl/914.htm

Mvh
Henning