Hvad er kriminelt?
Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 06-11-05 01:48

At forlange så stort tillæg for anhængertræk, som de kære
forsikringsselskaber gør, eller melde det fra, og så bruge krogen alligevel?

Altså: Er det kun 'kassen med indhold' der ikke er forsikret i så fald.
Eller vil man være forsikringsløs i et eller andet ubehageligt omfang, hvis
man bruger en uforsikret krog?
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 06-11-05 02:10

> Eller vil man være forsikringsløs i et eller andet ubehageligt omfang,
> hvis
> man bruger en uforsikret krog?
> --
Det er en ansvarsforsikring. Du betaler for den ekstra risiko et "påhæng"
er. Så ja, hvis du er uheldig, får du et personligt søgsmål, det kan blive
dyrt at bruge et ureg. træk.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 06-11-05 06:45

"Preben Riis Sørensen" skriver:

> At forlange så stort tillæg for anhængertræk, som de kære
> forsikringsselskaber gør, eller melde det fra, og så bruge krogen alligevel?

Nu er det ikke alle selskaber der tager ekstra !

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 06-11-05 11:20

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in

> "Preben Riis Sørensen" skriver:

> Nu er det ikke alle selskaber der tager ekstra !

Næh jeg tænkte præcis det samme.. de sidste par selskaber jeg har hft fat i
var bedøvende ligeglade med om den havde krog eller ej.

--
Martin Johansen [6000]
"MTF-0063 - fordi livet er for kort til træge gearskift..."

Fra : Thomas Kaufmann Jens~

Dato : 06-11-05 12:26

Hej,

Jeg har en fastpris forsikring med trinsikring hos Tryg og de er ligeglade.
Hvis jeg havde en trin reguleret ville det koste ekstra.

-Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 06-11-05 10:24

> [...]
>
> Altså: Er det kun 'kassen med indhold' der ikke er forsikret i så fald.
> Eller vil man være forsikringsløs i et eller andet ubehageligt omfang,

Jeg betaler da kun 50 Kr ekstra pr år for at have forsikret trækkrogen

--
Tom

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 06-11-05 11:23

> "Preben Riis Sørensen" <preben@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg betaler da kun 50 Kr ekstra pr år for at have forsikret trækkrogen

Så mangler jeg et par navne. Jeg giver 500 kr. ekstra, og det er jeg sur
over. Jeg er også sur over prisen i det hele taget (Tryg).
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Ukendt

Dato : 06-11-05 11:28

> Så mangler jeg et par navne. Jeg giver 500 kr. ekstra, og det er jeg sur
> over. Jeg er også sur over prisen i det hele taget (Tryg).

GF

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 06-11-05 12:07

> GF

WHAT !!! jeg giver da noget der minder om 500kr ekstra pga træk i gf !!

Mvh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 06-11-05 12:14

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse

> WHAT !!! jeg giver da noget der minder om 500kr ekstra pga træk i gf !!

hehe, det gør JEG ikke i GFl grænseegnen for min mondeo
(elitebillist)

--
Tom

Fra : Brian

Dato : 06-11-05 12:23

Juel wrote:

> WHAT !!! jeg giver da noget der minder om 500kr ekstra pga træk i gf

Hos FDM er det med i prisen.
Men det skulle da også lige være andet, når man lægger lidt over 10K om året
for en forsikring

/Brian

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 06-11-05 12:10

Preben Riis Sørensen wrote:

> Så mangler jeg et par navne. Jeg giver 500 kr. ekstra, og det er jeg
> sur over. Jeg er også sur over prisen i det hele taget (Tryg).

Jeg har også Tryg, men det fremgår ikke af min police hvad trækket koster,
da jeg har en samlet rabatordning hos dem.
Jeg betaler ca. 2350,- om året for bilforsikring incl. trækket.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : Søren Christensen

Dato : 07-11-05 17:57

> At forlange så stort tillæg for anhængertræk, som de kære
> forsikringsselskaber gør, eller melde det fra, og så bruge krogen
alligevel?

Det er kriminelt at tage de tillæg forsikringsselskaberne gør.

Mvh Søren

Fra : Finn Guldmann

Dato : 09-11-05 16:10

Preben Riis Sørensen wrote:
> [...]
> Eller vil man være forsikringsløs i et eller andet ubehageligt omfang, hvis

Eller skifter til et forsikringsselskab der ikke forlanger ekstra for
jydekrog.

Mener da at jeg fik at vide at det ikke betød noget for prisen om der
var krog på eller ej

(Kan være en følge af at det er en varebil.)

--
MVH Finn
Trafikalt gemmested: http://62.66.134.70/dfbil/