Ny Lexus IS
Fra : J-N

Dato : 05-11-05 23:36

Nogen der ved til hvilke priser bilen introduceres?

---
Jesper

Fra : Morgan Jones

Dato : 06-11-05 08:05

Det er ikke officialet endnu. Men vi kan regne på det...

I USA koster de fra 30,500 US$ til ~ 36.000 US$. Hertil kommer så at de
danske modeller næppe kommer til at indeholde den samme mængde udstyr.

Med afgifter siger man jo et sted mellem 2,5 - 3,0 gange prisen i US. Dvs.
550.000-650.000 for den lille V6'er og så deropad for de andre. Hvis man
kigger på BMW 3' series prisliste - (og det er jo konkurrenten for IS)
koster deres R6'er (325i) 530.000 i introduktionsperioden, så Lexus DK kan
enten vælge at være hårde og sætte den ved 550.000 i liste - og ikke lave
intro tilbud - eller de kan lave en intro pakke til 499,999,- med lidt grej
i.

Personligt tror jeg at de gør det sidste. Glæder mig til at køre i den. Gade
vide hvilken af de to der er billigst i forsikring. Nok Lexus'en...?

Mvh Morgan

Fra : Frederik C

Dato : 06-11-05 09:46

"Morgan Jones" <morgan@jones.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Personligt tror jeg at de gør det sidste. Glæder mig til at køre i den.
> Gade vide hvilken af de to der er billigst i forsikring. Nok Lexus'en...?

Fik at vide, at IS350 ikke kommer til DK, har det noget på sig...?

Andre større motorer på bedding? en 3 liters diesel måske?

Mvh.

Frederik

Fra : Morgan Jones

Dato : 06-11-05 09:59

> Fik at vide, at IS350 ikke kommer til DK, har det noget på sig...?
>
> Andre større motorer på bedding? en 3 liters diesel måske?

Der står på deres danske website at der er 2 modeller. Mon ikke det bliver
V6'eren og den lille Diesel.

De kan jo importeres fra tyskland hvis du vil have de andre modeller....

Morgan

Fra : Frederik C

Dato : 06-11-05 10:08

> [...]
> V6'eren og den lille Diesel.
>
> De kan jo importeres fra tyskland hvis du vil have de andre modeller....

De lanceres i DK med 220d og 250 benzin...

Synes bare den trænger til lidt større motorer... En IS220d ville dog
sikkert ikke være dårlig at trille rundt i... Men en gulplade Corolla Verso
2,2d 180 er lidt hurtigere...

Mvh.

Frederik

Fra : Henning

Dato : 06-11-05 09:47

On Sat, 5 Nov 2005 23:36:17 +0100, "J-N" <nospam@mail.dk> wrote:

>Nogen der ved til hvilke priser bilen introduceres?

Hvis du skal spørge til prisen har du ikke råd - er det ikke den
gruppe Lexus henvender sig til

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : J-N

Dato : 06-11-05 12:17

"Henning" <nomail@all.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvis du skal spørge til prisen har du ikke råd - er det ikke den
> gruppe Lexus henvender sig til

Ah....det ved jeg nu ikke. De henvender sig vel til flere grupper. Jeg
spørger jo ikke til prisen på LS - den er "out-of-range"(!!!) for mig men
IS'eren synes jeg er for fed og mit eget gæt ville være ca. 550.000 for
250'eren. Jeg vil prøve at kontakte Lexus, men de havde sgu lukket kl. 23:36
igår aftes.... magen til "kundepleje"... :)

Og til Morgan.... Jeg vil tro Lexus'en er billigst i forsikring.

---
Jesper