TL1000R
Fra : Anders

Dato : 05-11-05 19:00

Hej NG.

Hvorfor er der så lidt Suzuki TL1000R til salg rundt omkring?
Jeg leder efter en eller anden kværn med en v2 motor, og synes ikke en
SV1000 er det jeg leder efter, derfor er jeg faldet lidt for TL'eren.
Er der noget specielt i "vejen" med TL1000R'en siden der ikke er flere til
salg eller er flere oplysniger om den på danske sider?

Vh Anders

Fra : Janner

Dato : 05-11-05 22:52

"Anders" <m&a@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> Er der noget specielt i "vejen" med TL1000R'en siden der ikke er flere til
> salg eller er flere oplysniger om den på danske sider?

Prøv spørg på motorcykelgalleri.dk der er flere TLR' ejere

--
Hygge

Jan
RSV Tuono ...
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=59
www.gugmc.dk
http://www.aprilia-club.dk/

Fra : TL1000R

Dato : 06-11-05 10:01

vi vil ikke af med dem igen.........derfor............hehehe

Fra : Anders

Dato : 06-11-05 14:18

Godt svar
Og det kan jeg godt forstå.

Vh Anders

Fra : JW

Dato : 06-11-05 13:41

"Anders" <m&a@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der noget specielt i "vejen" med TL1000R'en siden der ikke er flere til
> salg eller er flere oplysniger om den på danske sider?

Hejson...

Så vidt jeg ved har allans mc i hillerød en, der har stået til salg i laang
tid, jeg mener ikk den har gået ret mange km....

mvh Jens
Gsxr1000

Fra : Anders

Dato : 06-11-05 14:23

> [...]
>
> Så vidt jeg ved har allans mc i hillerød en, der har stået til salg i
> laang tid, jeg mener ikk den har gået ret mange km....

OK. Jeg prøver at ringe til ham i morgen. Har forsøgt på hans webside, men
kan ikke se nogle cykler under brugt afsnittet.
Tak for hjælpen.

Vh Anders

Fra : MKS - 74

Dato : 06-11-05 14:58

On Sat, 5 Nov 2005 19:00:14 +0100, "Anders" <m&a@vip.cybercity.dk>
wrote:

>Er der noget specielt i "vejen" med TL1000R'en siden der ikke er flere til
>salg eller er flere oplysniger om den på danske sider?

Som sportscykel betragtet er den en _stor_ skuffelse, den trækker pænt
derudad, men føles stor og kluntet og der skal virkelig arbejdes for
sagen ved frisk svingkørsel, jeg prøvede den et par gange det år den
kom frem, første gang var jeg på en SV650'er umiddelbart før og en
Fireblade kort efter og TLR'eren er temmelig styretræg i forhold til
begge disse, sælges vel primært på udseendet (der klart bedrager) og
V2-motoren. Efter sigende skulle det dog være muligt at
chassisoptimere den til noget fornuftigt, men hvorfor ikke købe en
cykel der er lavet ordentligt fra fabrikken af .

--
-Michael
CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/

Fra : JHR

Dato : 06-11-05 16:39

He he Michael er kritisk overfor en Suzuki? Sikke en overraskelse....

Mvh
Jeppe.

Fra : MKS - 74

Dato : 06-11-05 17:05

On Sun, 6 Nov 2005 16:38:30 +0100, "JHR"
<j_haveFJERNDETTE@post3.tele.dk> wrote:

>He he Michael er kritisk overfor en Suzuki?

Grove løjer hva'? Hvad bilder han sig egentlig ind at give udtryk for
sin mening (forudsigelig eller ej) . Folk der ikke kan tåle kritik
bør nok i videst mulig omfang undgå en sådan .

> Sikke en overraskelse....

Sikkert ikke Suzuki er jo Skrammel , men her er det nu lidt værre
end bare det, idet modellen giver sig ud for noget som den har ret
svært ved at leve op til i hvert fald i std. trim, men det står jo
helt frit for om man vil bruge til lidt google'n og se om det er noget
man kan genfinde eller ej...der var IMO en grund til at modellen fik
en begrænset succes, relativt kort levetid og var temmelig svær at
pushe efter få år. Vil man ha' en Suzuki sports-MC så køb en
Gixxer750'er...Vil man have en Suzuki-V2 bad boy, så tag S'eren,
R'eren sætter sig mellem 2 stole og er hverken rigtig fugl eller fisk
IMO.

Fra : Ukendt

Dato : 07-11-05 13:11

> [...]
> Er der noget specielt i "vejen" med TL1000R'en siden der ikke er flere til
> salg eller er flere oplysniger om den på danske sider?

Gå efter en TLS. De er billigere! og kører/styrer MEGET bedre end en TLR!
TLR er tung som en færge! og styrer som en traktor :)
TLS´ere kan gøres sporty i udseenet hvis det er det du går efter, se fx min
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=2250

Hvis det absolut skal være en TLR, så kan du jo også hente en hjem fra
Tyskland og betale afgift på den! Der er udvalget lidt større, og som regel,
sparer man også nogle tusinde i forhold til at køe herhjemme

Fra : TLR

Dato : 08-11-05 09:37

Ja og vi ved alle at TLS´eren er livsfarlig, det har en Engelsk
mc-journalist som ikke kunne håndtere den jo bevist ved instoduktionen i
97...

Mon ikke valget af model i høj grad handler om personen som skal vælge, prøv
dig frem og læs evt. mere om TL1000 på www.tlplanet.com

Hvis du skulle bestemme dig for en TLR, overvejer jeg at sælge min som jeg
nu har haft i 3 år, IKKE fordi den styrer som en traktor, men fordi jeg
gerne vil prøve noget nyt.

Skrive evt hvis du er interesseret.
Mvh

Jesper

Fra : Ukendt

Dato : 08-11-05 17:20

> Ja og vi ved alle at TLS´eren er livsfarlig, det har en Engelsk
> mc-journalist som ikke kunne håndtere den jo bevist ved instoduktionen i
> 97...

Tja utroligt som en mand kan ødelægge et ry på en cykel! :)

>IKKE fordi den styrer som en traktor, men fordi jeg

Jo den gør :) Tung som ind i H.. Træg i sving osv :)
Kan huske dengang jeg selv syntes min RF900 lå gådt i sving og på motorvej..
hæhæ... Når man så har noget at sammenligne med, så ser man pludselig
hvordan tingene hænger sammen!

Fra : Armand

Dato : 09-11-05 01:07

S.G wrote:

> [...]
> hæhæ... Når man så har noget at sammenligne med, så ser man pludselig

Jup!
Og det er da også på den måde at mærkefanatisme overhovedet kan lade sig
gøre at udvikle sig!

--
Armand.

Fra : ">>André T.<<"

Dato : 07-11-05 14:11

> Er der noget specielt i "vejen" med TL1000R'en siden der ikke er flere til
> salg eller er flere oplysniger om den på danske sider?

Hvis du ikke har læst test af den, kan du læse en her:
http://mcnews.com.au/Testing/tl1000r.htm

Ellers som Onkel Jan skriver: http://www.motorcykelgalleri.dk/

;-D

¨¨°º© http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=434 ©º°¨¨