Registreringsattest, ændring?
Fra : Mogens

Dato : 05-11-05 16:21

Når man flytter, sender man besked til gud og hver mand.
Kan man sende Motorkontoret et brev tilsvarende? - og
få en ny reg. attest med den nye adresse?
Eller skal der en omregistrering til?
Pris?
--
Mvh Mogens

S: '00 BMW 330 Ci (uden afgift, nedsat til -> 139.900 kr)
S: '75 MG B GT V8 -> http://mgbgt.transpotech.dk

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 05-11-05 16:54

On Sat, 5 Nov 2005 16:20:30 +0100, "Mogens"
<nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> wrote:

> [...]
>Kan man sende Motorkontoret et brev tilsvarende? - og
>få en ny reg. attest med den nye adresse?

Det TROR jeg ikke, Mogens.

Jeg har da aldrig oplevet at nogen i min bekendtskabskreds har fået
nye nummerplader når de er flyttet. Endsige hørt nogen tale om det.

Er du iøvrigt klar over at i den nye "kommune" du flytter til, er det
obligatorisk med vinterdæk?

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens

Dato : 05-11-05 16:56

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in message

> Det TROR jeg ikke, Mogens.
> Jeg har da aldrig oplevet at nogen i min bekendtskabskreds har fået
> nye nummerplader når de er flyttet. Endsige hørt nogen tale om det.

Jeg taler ikke om nummerplader - jeg taler om at få
ændret registreringsattesten (og dermed adressen) så-
ledes, at den stemmer overens med en evt. ny bolig!

> Er du iøvrigt klar over at i den nye "kommune" du flytter til, er det
> obligatorisk med vinterdæk?

Vi talte faktisk om det forleden, hvor der var delte meninger om
det obligatorikse element ! Om man SKAL ha' det på lige gyldig hvad...

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 05-11-05 17:08

On Sat, 5 Nov 2005 16:56:26 +0100, "Mogens"
> [...]

>ændret registreringsattesten (og dermed adressen) så-
>ledes, at den stemmer overens med en evt. ny bolig!

Jeg fremhævede med vilje ordet tror, da jeg ikke er sikker, men jeg
TROR ikke det koster penge.

Det er obligatorisk.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 05-11-05 18:08

> Er du iøvrigt klar over at i den nye "kommune" du flytter til, er det
> obligatorisk med vinterdæk?

Af hvad ? Hvilken kommune er det? Og er der flere der kræver det? Hvis ja
findes der en oversigt?

--
Dannie

Fra : Leonard

Dato : 05-11-05 18:15

"Dannie" <dannie(a)dfmc.dk> wrote:

>Af hvad ? Hvilken kommune er det? Og er der flere der kræver det? Hvis ja
>findes der en oversigt?

Den store kommune, hvor der skal betales entre til, når man kører over
broen ude ved lufthavnen

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 05-11-05 17:16

Mogens wrote:
> Når man flytter, sender man besked til gud og hver mand.
> Kan man sende Motorkontoret et brev tilsvarende? - og
> få en ny reg. attest med den nye adresse?
> Eller skal der en omregistrering til?

Der er kun tale om en ændring.

> Pris?

Ændringer (flytning, sysnfri træk osv) er ganske gratis.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : Mogens

Dato : 05-11-05 17:20

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote in message

> Der er kun tale om en ændring.
> Ændringer (flytning, sysnfri træk osv) er ganske gratis.

OK! - så jeg sender dem blot et brev?

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 05-11-05 17:28

Mogens wrote:

> OK! - så jeg sender dem blot et brev?

De gange jeg har prøvet det, der har jeg bare mødt op på motorkontoret.
Men mon ikke det kan klares via brev også.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 05-11-05 21:59

"Mogens" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Kan man sende Motorkontoret et brev tilsvarende? - og
> få en ny reg. attest med den nye adresse?

Når du flytter din adresse, får motorkontoreret automatisk besked af
folkeregisteret ...

--
Per, Esbjerg