Service på VW i sverige eller tysklan
Fra : COZ

Dato : 05-11-05 15:53

Jeg skal snart til 180.000 eftersyn på min golf 4.
Den skal bla også have skiftet tandrem.

Tandremen i sig selv ved jeg ville koste 6000 at få skiftet.
Der må være en del pange at spare ved at tage til sverige eller tyskland.

Hvad har i af erfaringer?
Skal man kunne tale tysk eller svensk

Mvh
/C

Fra : Brizz

Dato : 05-11-05 17:56

COZ wrote:
> [...]
>
> Tandremen i sig selv ved jeg ville koste 6000 at få skiftet.
> Der må være en del pange at spare ved at tage til sverige eller tyskland.

Da jeg skulle have fikset min passat fra 98 med tandrem, bremser og
nogen andre små dikkedarer fik jeg først et tilbud hos Din bil i Malmö
for det var der jeg boede. Det lød på godt 10k. Jeg undersøgte så prisen
hos Michelsens bil i Tommelilla og fik det lavet der. 6k og gratis
lånebil i 2 dage. For da bilen var over 4 år mener jeg det var eller var
det 5 så var der 20% på reservedelene som de ikke lige havde medregnet
eller fortalt i Malmö.
Mange har dårlige erfaringer med Din bil i Malmö så gå uden om den hvis
det er.

Kender ikke priserne i tyskland.

--
Mvh Brian
---

Ved mail sæt et eller andet + @ foran mit domæne.

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 06-11-05 01:27

"Brizz" <rendmig@iroven.dk> skrev i en meddelelse

> Mange har dårlige erfaringer med Din bil i Malmö så gå uden om den hvis
> det er.

De skulle i flere år være kåret til det dårligste VW-værksted i S.,
underligt de så har kunne fortsætte?.

Fra : Brizz

Dato : 06-11-05 03:42

Jørgen M. Rasmussen wrote:

> De skulle i flere år være kåret til det dårligste VW-værksted i S.,
> underligt de så har kunne fortsætte?.

Simpelt. Det ligger tæt på MANGE mennesker. Det er nemt.

Men det undrer mig ikke hvis det er sandt med den kåring for de er
virkelig ringe!
Kan du evt. komme med et link der bekræfter det eller ligende?

--
Mvh Brian
---

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 06-11-05 04:05

"Brizz" <rendmig@iroven.dk> skrev i en meddelelse

> Kan du evt. komme med et link der bekræfter det eller ligende?

Nej, det har bare været debatteret på VAGcars.dk.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 06-11-05 00:32

COZ skriver:

> Hvad har i af erfaringer?

VW i Flensborg har jeg kun hørt godt om

> Skal man kunne tale tysk eller svensk

De taler Dansk...

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 08-11-05 04:30

"COZ" <kofo@spamspamspam.org> skrev i en meddelelse
> Jeg skal snart til 180.000 eftersyn på min golf 4.
> Den skal bla også have skiftet tandrem.
>
> Tandremen i sig selv ved jeg ville koste 6000 at få skiftet.

Jeg har fået skiftet tandrem hos VW FL - Thurnier. Det kostede 2.400 kr. på
min Golf III TDI inkl. rabat pga. mit medlemsskab af www.clubgolf.dk

> Der må være en del pange at spare ved at tage til sverige eller tyskland.

Jeg var i hvert fald positiv overrasket i forhold til de priser jeg en gang
i mellem bliver præsenteret for hos SMC, Risskov (som nu er flyttet / ved at
flytte til Højbjerg).

De taler dansk, nogle af dem :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 08-11-05 08:38

Per Henneberg Kristensen skriver:

> Jeg var i hvert fald positiv overrasket i forhold til de priser jeg en gang
> i mellem bliver præsenteret for hos SMC, Risskov (som nu er flyttet / ved at
> flytte til Højbjerg).

Øøøøh, det kan godt være at du også har fået et flyttebrev, men måske du
skulle tage at læse det

Det er SMC Viby der flytter til Højbjerg.
<http://www.smc-biler.dk/nyheder.asp?view=news_view&menu=news&strType=news&iPressNewsId=&ifhanewsid=&iNewsId=18849&iMaerkeId=0>

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 08-11-05 16:39

> Det er SMC Viby der flytter til Højbjerg.
> <http://www.smc-biler.dk/nyheder.asp?view=news_view&menu=news&strType=news&iPressNewsId=&ifhanewsid=&iNewsId=18849&iMaerkeId=0>

Ups ... jeg fik en folder ind ad døren og da jeg p.t. bor i Lystrup, så tog
jeg det for givet at det var den nærliggende SMC der flyttede :)

Jeg synes sgu nok jeg ikke rigtigt kunne få kortet til at passe på den
skitse der var tegnet med - men da jeg er ved at flytte ud af SMC`s kløer
igen var jeg lidt ligeglad :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 08-11-05 20:02

Per Henneberg Kristensen skriver:

> Ups ... jeg fik en folder ind ad døren og da jeg p.t. bor i Lystrup, så tog
> jeg det for givet at det var den nærliggende SMC der flyttede :)

Hedder du Esbjerg til efternavn ???

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 09-11-05 02:31

> Per Henneberg Kristensen skriver:

> Hedder du Esbjerg til efternavn ???

Næh, jeg har bare ikke ændret min underskrift efter at jeg flyttede fra
Esbjerg for lidt over et år siden :)

Men nu flytter jeg ned i området igen ... så passer det igen :)

--
Per, Esbjerg