MUSTANG til folket!!
Fra : Thomas

Dato : 05-11-05 13:41

Fedt klip her:
http://videos.streetfire.net/Player.aspx?fileid=C5B072B0-E900-4470-B574-A9663FCE09CF&p=0

Nemlig ja :)

--
Mvh/TK
S: 1990 Ford Sierra 2,0i Azur 4d.

Fra : John Sahl

Dato : 05-11-05 14:27

Thomas wrote:
> Nemlig ja :)

Alt for fed video!

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : Ukendt

Dato : 05-11-05 14:48

> > Nemlig ja :)
>
> Alt for fed video!

ja men alt for dyr bil :o/

Mvh
Morten

Fra : Mogens

Dato : 05-11-05 14:52

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> wrote in message

> ja men alt for dyr bil :o/

En Mustang er jo netop billig at erhverve - konkurrenterne
koster langt mere...
--
Mvh Mogens

S: '00 BMW 330 Ci (uden afgift, nedsat til -> 139.900 kr)
S: '75 MG B GT V8 -> http://mgbgt.transpotech.dk

Fra : Brizz

Dato : 05-11-05 19:08

Juel wrote:

> ja men alt for dyr bil :o/

Så skal du jo bare liiige være med i "The Price is Right" med Bob
Barker, der udloder de stort set dagligt en Mustang

--
Mvh Brian
---

Ved mail sæt et eller andet + @ foran mit domæne.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 05-11-05 16:35

On Sat, 5 Nov 2005 14:27:29 +0100, "John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk>
wrote:

>Alt for fed video!

>--

Det forstår jeg ikke?

Jeg har set videoen 2 gange, og synes ikke den er tykkere eller
tyndere end andre videoer.

Af naturlige årsager har jeg ikke sat tænderne i den, så det kan jo
være ved indtagelse at den virker fed?

Det kan jo selvfølgelig også bare være et grimt sprogbrug, som jeg
iøvrigt genkender fra en vis italiensk bils forum på internettet.

Det er grimt at blive gammel, det har jeg erfaring med, men det er
grimmere at ødelægge sproget, for at holde sig ung med de unge. *LOL*

Det hjælper ikke at smide ting efter mig, da jeg er gået i dækning.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : John Sahl

Dato : 05-11-05 16:50

Folmer Rasmussen wrote:
> Det forstår jeg ikke?

Det ved jeg godt

> Jeg har set videoen 2 gange, og synes ikke den er tykkere eller
> tyndere end andre videoer.

Se længere nede!

> [...]
>
> Det kan jo selvfølgelig også bare være et grimt sprogbrug, som jeg
> iøvrigt genkender fra en vis italiensk bils forum på internettet.

Hvad taler du om? ;c)

> Det er grimt at blive gammel, det har jeg erfaring med, men det er
> grimmere at ødelægge sproget, for at holde sig ung med de unge. *LOL*

Du mangler bare det seneste nye plugin til din browser:
http://www.oversaetalttilgamlemennesker.dk/download.php

> Det hjælper ikke at smide ting efter mig, da jeg er gået i dækning.

Du sidder også alt for langt væk!

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 05-11-05 17:04

On Sat, 5 Nov 2005 16:49:47 +0100, "John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk>
wrote:

>Det ved jeg godt

>--

Kloge Åge.

>--

>Se længere nede!

>--

Kan kun se ca. til navlen, p.gr.a. min perfekte kropsbygning.

>--

>Hvad taler du om? ;c)

>--

Knap så Kloge Åge.

>--

>Du mangler bare det seneste nye plugin til din browser:
>http://www.oversaetalttilgamlemennesker.dk/download.php

>--

Linket virker ikke. Hold dig til at tale "sort". *LOL*

Pyh ha!

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Finn Guldmann

Dato : 09-11-05 18:53

Folmer Rasmussen wrote:

<cut: Folmers mening om "Brian" kørsel>

> Det er grimt at blive gammel, det har jeg erfaring med, men det er
> grimmere at ødelægge sproget, for at holde sig ung med de unge. *LOL*
> Det hjælper ikke at smide ting efter mig, da jeg er gået i dækning.

Du har måske trukket dig tilbage til hvor du har elgene til at
beskytte dig?

Du har da i øvrigt ikke været længe om den rundtur. Jeg kom først hjem
fra min i dag.

(Og daffer af til Spanien fredag.)

--
MVH Finn
Trafikalt gemmested: http://62.66.134.70/dfbil/

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 05-11-05 19:56

Thomas wrote:
> Fedt klip her:
> http://videos.streetfire.net/Player.aspx?fileid=C5B072B0-E900-4470-B574-A9663FCE09CF&p=0

Jeg har lige et par spørgsmål om Mustang:

1) Kan de egentlig dreje, eller kun køre ligeud?
2) Jeg synes de accelererer helt enormt langsomt når de starter fra 0 -
de første mange sekunder der triller de kun lige så langsomt?
3) De oser allesammen ved start - har de tendens til at bruge meget olie?

--
'00 Citroën Xantia 2.0 HDi Weekend
'87 Citroën CX 25 GTi Turbo2