Indvendig rudevask!!!
Fra : Monica Lillelund

Dato : 05-11-05 09:00

Jeg har en Golf II 1.6 Diesel fra 88'

Igår da jeg var ude at køre blæste den ligepludselig en masse kondens/væske
op på forruden fra varmeapparatet! Det sker nu hvergang jeg stiller
varmevælgeren på varm luft...står den på kold luft, er der ingen problemer!

Er der nogen der har oplevet noget tilsvarende eller har et bud på hvad det
kan være???

Det er ikke den fedeste årstid at undvære varme i kabinen

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 05-11-05 09:30

"Monica Lillelund" <lillelund@tele2.dk> skrev i en meddelelse

> Igår da jeg var ude at køre blæste den ligepludselig en masse
> kondens/væske op på forruden fra varmeapparatet!

Det er dit varmeapparat som er tæret,"færdigt", byt til nyt. Og hvad det
koster?, en bondegård :(, det vil sige det er arb.lønnen der koster- det er
nemlig generelt ret besværligt at komme til på de forskellige modeller.
BTW check lige kølevæsken til motoren, om den mangler. For det som
forsvinder i gennem varmeapp., mangler altså i motoren ..:((.

Fra : Ukendt

Dato : 05-11-05 18:07

> [...]
> det kan være???
>
> Det er ikke den fedeste årstid at undvære varme i kabinen

Det er radiatoren i varmeapparatet der er gennemtæret.
Heldigvis kan man nøjes med at skifte radiatoren. Den er ret billig som
uorginal under 300,-
De kan fåes ved Krogslund og Hoyer-autodele. En orginal koster svjv over
800,-

Du skal dog have skilt en del af for at komme ind i varmeapperatet. Men EN
G2 er jo lige til at gå til.
Husk at tjekke slangerne der går ind og ud af kabinen, de er ikke så dyre så
hvis der er møre bør du måske også skifte dem.

--
Claus Petersen
VW Golf Sportline 2,0 16V TDI - www.vwfanatic.dk

"It's nice to be important - but it's more important to be nice"