Reservedele fra Tyskland
Fra : Jan Selchau-Hansen

Dato : 04-11-05 20:27

Nu har jeg i min. 1 måned ventet på at MC-Gården i Slangerup skaffer mig et
choker-kabel.

Hver gang jeg ringer og spørger om det er kommet hjem, er det som om jeg
aldrig har ringet.
- "Det skal vi nok prøve at skaffe, prøv at ringe om et par dage ..."

Nu gider jeg ikke mere

Jeg har forgæves prøvet at finde en tysk forhandler på nettet der har det.
Jeg har både købt dæk & bremser i Tyskland, - ingen problemer

Kender I nogen, som I tror ligger inde med chokerkabler til en Kawa 650 KLR
?

Jan Selchau-Hansen

Fra : Studen

Dato : 04-11-05 21:53

"Jan Selchau-Hansen" <mit_fornavn@mit_efternavn.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg har både købt dæk & bremser i Tyskland, - ingen problemer
>
> Kender I nogen, som I tror ligger inde med chokerkabler til en Kawa 650

Prøv www.bike-teile.de - der kan du søge i en masse forhandleres lagre. Jeg
har handlet derigennem 5-10 gange uden problemer.

Held og lykke
Studen
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=699

Fra : Studen

Dato : 04-11-05 22:05
Fra : Jan Selchau-Hansen

Dato : 05-11-05 12:18

Studen wrote:

> Prøv www.bike-teile.de - der kan du søge i en masse forhandleres
> lagre. Jeg har handlet derigennem 5-10 gange uden problemer.

Fedest Tak
Det ser perfekt ud, - har allerede bestilt derfra.

Jan Selchau-Hansen

Fra : hms

Dato : 05-11-05 09:53

Hej.

Tror ikke Du behøver at søge helt til Tyskland for at finde et
chokerkabel.Det vil sikker blibe uforholdsmæssigt dyrt med forsendelse
m.m. Tror problemet ligger i Du skulle finde dig en seriøs forhandler at
købe dine reservedele hos.
Det Du her fortæller er der ingen der vil finde sig i !!!

m.v.h.
hms

http://www.kandu.dk/

Fra : Jacob

Dato : 05-11-05 12:22

Hej Jan,

Jeg kender ikke i detaljer et sådant kabel, men mener at vide at der
findes muligheder for selv at fremstille et sådant. Specielt hvis
kablet "blot" er et normalt sort plast yderst, stålarmering inderst
med et kabel i midten - mener jeg sagtens man kunne lave et selv. Mener
at Louis.de har Gør det selv kabler

MVH Jacob