Nåh, nu er det ikke kun Peugeot's 307 der ~
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 04-11-05 19:02

Men stort set alle franske biler

Ufatteligt at de ikke kan få sat en stopper for det svineri dernede

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : Jakob Skovgaard

Dato : 04-11-05 19:09

Per Beer Hansen <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev:
>Men stort set alle franske biler
> [...]

Hold k.... de er syge i skralden, det er ikke en måde at få
sympati på.

Fra : Ukendt

Dato : 04-11-05 19:36

"Jakob Skovgaard (slet 7FUL0)" <jakob.dorte@7FUL0mail.dk> skrev i en
meddelelse news:11311279740.72578080765825@dtext.news.tele.dk...

> Hold k.... de er syge i skralden, det er ikke en måde at få
> sympati på.

Det plejer dog at virke i frankrig.
Hver gang de griber til handling så får de deres vilje

..--
Tom

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 04-11-05 19:27

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev....

> Ufatteligt at de ikke kan få sat en stopper for det svineri
> dernede

Det er oftest massernes eneste forsvarsvåben mod overgreb fra staten.

Ikke at det nødvendigvis er det der sker. Men det ved ingen af os.

Jeg siger bare at der skal MEGET til at hele bydele griber til den
slags midler.

At sidde på sidelinien og kalde det svineri er lidt for letkøbt.

Men diskussionen hører til et andet sted, så FUT til
dk.politik.trafik

Fra : Jørgen L.

Dato : 04-11-05 19:35

> [...]
> slags midler.
>
> At sidde på sidelinien og kalde det svineri er lidt for letkøbt.
Nu er det jo nok det at der blev sat ild til en handicappet kvinde i bussen

citat En af de værste hændelser hidtil var en handicappet kvinde på en bus,
som onsdag aften blev stukket i brand, efter en molotovcocktail blev smidt
ind i bussen. Passagererne flygtede ud af bussen, men den handicappede
kvinde var ikke hurtig nok, og en ung mand overhældte hende med benzin,
inden andre kastede en tændt fakkel ind i bussen. Hun overlevede med
alvorlige forbrændinger, oplyste anklagemyndigheden fredag.

Hilsen Jørgen

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 04-11-05 19:40

"Jørgen L." <Noemail@noemail.dk.dk> skrev....

> Nu er det jo nok det at der blev sat ild til en handicappet
> kvinde i bussen

Når der postes i dk.bil.fritid, så må man formode at der hentydes til
den del af indslaget der handler om.... biler.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 04-11-05 19:38

Kent Oldhøj wrote:
> [...]
> slags midler.
>
> At sidde på sidelinien og kalde det svineri er lidt for letkøbt.

Uanset hvad der ligger til grund for deres handlinger, så er det noget
forbandet svineri det de laver.
Eller mener du at det er iorden at smadre/brænde alm. borgeres biler,
forretninger m.m. ?

> Men diskussionen hører til et andet sted, så FUT til
> dk.politik.trafik

Hvad har det lige med trafik at gøre ?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 04-11-05 19:45

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev....

> Hvad har det lige med trafik at gøre ?

Du har ret. dev.null er mere passende.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 04-11-05 19:47

Kent Oldhøj wrote:

> Du har ret. dev.null er mere passende.

??

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 04-11-05 19:55

http://www.dslreports.com/faq/2225

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 04-11-05 19:49

> [...]

> noget forbandet svineri det de laver.
> Eller mener du at det er iorden at smadre/brænde alm. borgeres

Alt er relativt. I dette tilfælde ved jeg bare ikke i forhold til
hvad.

Jeg kan sagtens forestille mig scenarier hvor jeg ville finde det
iorden at afbrænde materielle ting.

Hvis det er noget du vil diskutere yderligere, så gør det relevant
for gruppen eller peg på en passende gruppe.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 04-11-05 19:54

Kent Oldhøj wrote:

> Alt er relativt. I dette tilfælde ved jeg bare ikke i forhold til
> hvad.
>
> Jeg kan sagtens forestille mig scenarier hvor jeg ville finde det
> iorden at afbrænde materielle ting.

Ja det kan jeg så ikke.

> Hvis det er noget du vil diskutere yderligere, så gør det relevant
> for gruppen eller peg på en passende gruppe.

Det er vel lige så relevant for gruppen, som når vi diskuterer f.eks.
biltyveri, hærværk og andet lignende.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : Non-Desperado

Dato : 05-11-05 09:55

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev:

>Men stort set alle franske biler
>http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=319457
>
>Ufatteligt at de ikke kan få sat en stopper for det svineri dernede

Sæt det franske militær ind i bydelene og erklær
undtagelsestilstand med udgangsforbud efter mørkets frembrud.

Så får soldaterne også lidt mere kamptræning i guerillakrig.

--
Non-Desperado
Hyundai Getz 1,3 GL