Erfaringer med denne forhandler?! B.K. Au~
Fra : Carsten Matzon

Dato : 04-11-05 16:59

Hejsa

Overvejer at kigge forbi : B.K. Automobiler - Dørslundvej 28 - 7330 Brande
Da jeg skal have mig en dyt.De fremstår "seriøse" og kan godt lide det
med garanti og pava.Kald mig bare naiv.. :)

Nogen der kender til det firma?
Er det en fordel at han pava behandler dytten? og skal jeg kigge den
efter FØR det sker?!?

På forhånd tuuuusind tak..

---

Carsten

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 04-11-05 17:10

Carsten Matzon <carsten@matzon.spam.dk> wrote in

> Er det en fordel at han pava behandler dytten?

Altid en fordel.

> og skal jeg kigge den
> efter FØR det sker?!?

Ja ellers kan pava'en gemme på ting og sager som du ikke kan se.

--
Martin Johansen [6000]
"MTF-0063 - fordi livet er for kort til træge gearskift..."

Fra : Carsten Matzon

Dato : 04-11-05 17:24

Martin Johansen [6000] skrev:

> Ja ellers kan pava'en gemme på ting og sager som du ikke kan se.

Ja det havde jeg også tænkt lidt på... :)

---

Carsten

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 04-11-05 17:50

"Carsten Matzon" <carsten@matzon.spam.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen der kender til det firma?

Vores ven GOOGLE har ikke noget at sige hverken for. el i mod.

> Er det en fordel at han pava behandler dytten? og skal jeg kigge den efter
> FØR det sker?!?

Du skal kigge, eller helst en som ved hvad der skal kigges efter, FØR ,
forgudskyld. Det snask kan gemme så meget #¤%&§.

Fra : Tommy

Dato : 05-11-05 13:24

dårlig, jeg laver aftale om besigtigelse af bil, kl. 16.00 en lørdag, ved
fremøde er der er ikke mødt nogen op, porten er lukket, jo der er en der går
og fusker lidt, han ved ingenting , venter næsten 45 minutter, ingen møder
op, så derfor fik han ikke solgt en bil til mig. !!!!
hilsen Tommy
der har handler ved en anden forhandler der holdt aftaler der også lå uden
for åbningstiden