Tequilafest
Fra : Kantana MC

Dato : 04-11-05 13:38

Kantana MC indbyder hermed til tømmermænd søndag morgen...

Vi gør det ved at invitere bl.a. DFM til en gang motorcykelsnak over en kop
"kaffe" mv.
En DJ fra Diskotek NoName vil stå for den musiske underholdning fra kl. 22
og til godt ud på natten.

Kom lørdag d. 5. november og mød nogle af dem I alligevel skriver med
herinde - og en masse andre. Vores lille arrangement starter kl. 20.

Der er mulighed for overnatning - især hvis man medbringer
liggeunderlag/sovepose/ørepropper

mvh
Kantana MC

Fra : Kantana MC

Dato : 04-11-05 13:39

Adressen er iøvrigt:

Kantana MC
Lyshøjgårdsvej 80
2500 Valby

eller

www.kantanamc.dk

Fra : Torben Scheel

Dato : 04-11-05 13:50

Kantana MC wrote:
> [...]
> herinde - og en masse andre. Vores lille arrangement starter kl. 20.
>
> Der er mulighed for overnatning - især hvis man medbringer

Argh! Endnu engang rammer i en pokeraften

Men jeg kan skrive under på at ørepropper er nødvendige - dog forbeholdt
at promille og propbehov er omvendt propertionale

Vi ses næste gang..

--
vh
Torben

Fra : Kantana MC

Dato : 04-11-05 15:01

> [...]
>
> Men jeg kan skrive under på at ørepropper er nødvendige - dog forbeholdt
> at promille og propbehov er omvendt propertionale

Det er altid første lørdag i november - således bevidst kan du fremover
styre udenom med dine pokeraftener

Fra : Torben Scheel

Dato : 04-11-05 15:05

Kantana MC wrote:

> Det er altid første lørdag i november - således bevidst kan du fremover
> styre udenom med dine pokeraftener

Det er plottet i kalenderen på linie med andre flagdage

God fest!

--
vh
Torben

Fra : ihjelkeld

Dato : 05-11-05 19:28

Er der igen i år, gratis tequila, hver hele time
Nå jeg kommer ihvertfald forbi aligevel til en kop øl
Keld