Køb af Megane 2004?
Fra : JS

Dato : 04-11-05 09:55

En bekendt overvejer at købe en Renault Megane stc. fra 2004.
Hvad skal man særligt være opmærksom på ved denne model?

Fra : JS

Dato : 04-11-05 17:12

"JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> En bekendt overvejer at købe en Renault Megane stc. fra 2004.
> Hvad skal man særligt være opmærksom på ved denne model?

Er det virkelig en helt fejlfri bil?

Fra : JS

Dato : 05-11-05 18:47

"JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Er det virkelig en helt fejlfri bil?

Ok. Konklusionen må således være at Renault Megane II er den perfekte bil,
hvis man ser bort fra subjektive æstetiske vurderinger!?

Fra : KNT

Dato : 05-11-05 22:37

Jeg synes det både er en kø bil og en dejlig bil. Havde een i 4 mdr i 2004
indtil konen krøllede den totalt sammen - uden at hun fik så meget som en
hudafskrabning (top sikkerhed)

Knud