Prøvekørsel - Renault Modus
Fra : snusken

Dato : 03-11-05 21:01

Var ude at prøvekøre en Renault Modus, 1.5 Dci idag, de er jo p.t.
nedsat 40-50000 kr.

En rigtig sød bil i sparegrisformat, MEN med fransk charme:
F.eks. faldt en sidestøtte til et bagsæde af og kontakten
til sædevarmen forsvandt ned ved aktivering.
I ens dagdrømme forekommer nogle gange biler med fransk
nytænkning og japansk (Mazda/Toyota) kvalitetsniveau,
gu' ved om sådanne biler bliver reelle engang..

--
fjern 2*ii i email adressen

mvh eric

Fra : Morgan Jones

Dato : 03-11-05 21:21

> I ens dagdrømme forekommer nogle gange biler med fransk
> nytænkning og japansk (Mazda/Toyota) kvalitetsniveau,
> gu' ved om sådanne biler bliver reelle engang..

Mini Cooper ?

Morgan

Fra : Ukendt

Dato : 03-11-05 21:39

> fransk nytænkning

Hvad har du lige i tankerne her ?

--
Claus Petersen
VW Golf Sportline 2,0 16V TDI - www.vwfanatic.dk

"It's nice to be important - but it's more important to be nice"

Fra : Snusken

Dato : 04-11-05 07:36

> Hvad har du lige i tankerne her ?

Mest design og finurlige løsninger..

--
vh, erico
---

Fra : Leonard

Dato : 04-11-05 09:43

Snusken <ko_og_kylle_snuskebasse@ko_og_kylle_gmail.com> wrote:

>Mest design og finurlige løsninger..

Indbygget grill )

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/

Fra : JS

Dato : 04-11-05 10:23

> Indbygget grill )

? Det har vist ikke meget med Renault at gøre.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-11-05 10:32

JS skriver:

> ? Det har vist ikke meget med Renault at gøre.

Næh, men et andet fransk bilmærke....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 04-11-05 00:27

snusken wrote:
> I ens dagdrømme forekommer nogle gange biler med fransk
> nytænkning og japansk (Mazda/Toyota) kvalitetsniveau,
> gu' ved om sådanne biler bliver reelle engang..

Toyota Aygo, Citroën C1 og Peugeot 107 er samme bil med forskelligt
design - det er nok det tætteste du kommer på dagdrømmen indtil videre :)

--
'00 Citroën Xantia 2.0 HDi Weekend
'87 Citroën CX 25 GTi Turbo2

Fra : Ukendt

Dato : 04-11-05 14:48

> Toyota Aygo, Citroën C1 og Peugeot 107 er samme bil med forskelligt
> design - det er nok det tætteste du kommer på dagdrømmen indtil videre :)

En gammel skolekammerat som er indehaver af en Peugeot forhandler sagde i
den forbindelse:
Ja! det er utroligt at Toyota tør!

Fra : Non-Desperado

Dato : 04-11-05 10:12

snusken <snuskenii@iipc.nu> skrev:

> [...]
>nytænkning og japansk (Mazda/Toyota) kvalitetsniveau,
>gu' ved om sådanne biler bliver reelle engang..

Elektronik der ikke virker ordentligt....og det er bare 112% i
orden....?

--
Non-Desperado
Hyundai Getz 1,3 GL