Opfordring til alle her i gruppen
Fra : Ukendt

Dato : 03-11-05 18:48

Kære alle motorsportsfolk og alle I andre.

Vi ved allesammen, hvor svært det er at udøve motorsport i Danmark, og at
der i realiteten kun eksisterer 2 baner i Danmark. Padborg og
Jyllandsringen.Nu har nogle folk fra Århus sat gang i noget, som virkelig
kan blive interessant, og jeg håber, at I allesammen vil støtte op om dette
projekt og melde Jer ind i støtteforeningen.

OG DET ER GANSKE GRATIS.

Kun ved at vise, at der er så mange tilhængere af en motorbane, kan det
blive til noget - så få din mor, far, søn, kanariefugl m.v. til at melde sig
ind.

Og hvis din klub lige har en hjemmeside, så fyr den derpå også, og lad os få
bredt budskabet.

I kan se mere her og melde Jer ind på

http://www.aarhus-motorsport.dk/

Og jeg har intet med projektet at gøre.

--
P.E.
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk

Fra : Ukendt

Dato : 03-11-05 19:47

"P.E." <x112kvik4u(a)dotcomprik.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ind.
>
> Og hvis din klub lige har en hjemmeside, så fyr den derpå også, og lad os

øhh, hvor langt fra Århus ligger Jyllandsringen egentlig?

Vil da sige at det var mere berettiget med en bane på sjælland

--
Tom

Fra : Søren Helskov

Dato : 03-11-05 20:13

> "P.E." <x112kvik4u(a)dotcomprik.dk> skrev i en meddelelse

> øhh, hvor langt fra Århus ligger Jyllandsringen egentlig?
>
> Vil da sige at det var mere berettiget med en bane på sjælland

Vi har da masser af baner! Vi har da ...... øhhhhh ja....
hmmm

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 03-11-05 20:26

"Søren Helskov" <soren_helskov@hotmail.com> wrote in

> Vi har da masser af baner! Vi har da ...... øhhhhh ja....
> hmmm

I har da hele øen for jer selv

--
Martin Johansen [6000]
"MTF-0063 - fordi livet er for kort til træge gearskift..."

Fra : Ukendt

Dato : 03-11-05 20:34

> Vi har da masser af baner! Vi har da ...... øhhhhh ja....
> hmmm

Der er da en 4 stykker - motorring 1, 2, 3 og 4 :)

--
Claus Petersen
VW Golf Sportline 2,0 16V TDI - www.vwfanatic.dk

"It's nice to be important - but it's more important to be nice"

Fra : Finn Guldmann

Dato : 04-11-05 17:17

Søren Helskov wrote:
> Vi har da masser af baner! Vi har da ...... øhhhhh ja....
> hmmm

E20, E39, E45, E47 og E55.

--
MVH Finn
Trafikalt gemmested: http://62.66.134.70/dfbil/

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 12-11-05 12:35

> E20, E39, E45, E47 og E55.

_Og_ Grenåbanen ....

--
Per, Esbjerg

Fra : Finn Guldmann

Dato : 09-01-06 10:57

Per Henneberg Kristensen wrote:
> _Og_ Grenåbanen ....

Den er vist kun for specialbiler.

Fra : Ukendt

Dato : 03-11-05 20:36

> øhh, hvor langt fra Århus ligger Jyllandsringen egentlig?
>
> Vil da sige at det var mere berettiget med en bane på sjælland

Ja og Ring Djursland for den sags skyld.

Men hvis initiativtagerne er midtjyder brænder de nok ikke for at lave en
"Ballerup Ring".

Fra : Freddy O. Christense~

Dato : 03-11-05 22:45

> Men hvis initiativtagerne er midtjyder brænder de nok ikke for at
> lave en "Ballerup Ring".

I må lave en årlig "Isle of Sjælland" hvor øen spærres af.

Ku være der var øsamfund i DK der var interesserede i projektet!
FOCs

Fra : Finn Guldmann

Dato : 04-11-05 17:21

Claus Petersen wrote:
> Ja og Ring Djursland for den sags skyld.
> Men hvis initiativtagerne er midtjyder brænder de nok ikke for at lave en
> "Ballerup Ring".

Jeg undrer mig også lidt. Særlig over henvisningerne til de deltagende
motorklubber. Mener, bl.a., at AMKA er lagt sammen med DMKA.

Men det kan da godt være at initiativet er taget af århusianere der
ikke mener at de skal høre til i en klub der holder samlinger på
Kolind Kro.

Fra : alexbo

Dato : 04-11-05 19:00

"P.E." skrev

> Kun ved at vise, at der er så mange tilhængere af en motorbane, kan det
> blive til noget - så få din mor, far, søn, kanariefugl m.v. til at melde
> sig
> ind.

Der er da ingen der tager en støtteforening seriøst, når de accepter hvem og
hvad som helst.
Underskriftindsamlinger er ikke det papir værd de er skrevet på.

Næh, hvis man kan samle folk nok der vil sætte penge bag deres ønsker, og
ikke bare vil have det offentlige til at betale, så kan der måske være
muligheder.

"20.000 mennesker der hver vil støtte foreningen med 1.000 kr. bare til
start, så kan man måske få politikere i tale.

mvh
Alex Christensen