ATT: Henrik B (og andre SAAB elskere)
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 03-11-05 15:09

Jeg har lige postet et lille klip, i news:dk.binaer.motor , fra Spa banen i
sommers, hvor SAAB Performance team lavede lidt opvisning med et par
9-5'ere.
Ved ikke om du/i allerede har set det, ellers er chancen der nu.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : HKN

Dato : 03-11-05 15:33

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote in message
> [...]
> 9-5'ere.
> Ved ikke om du/i allerede har set det, ellers er chancen der nu.

Det er f.... en 112% iorden opvisning!

-Henrik

It has removed 57 spam emails to date.
Try www.SPAMfighter.com for free now!

Fra : Ukendt

Dato : 03-11-05 15:57

> [...]
> 9-5'ere.
> Ved ikke om du/i allerede har set det, ellers er chancen der nu.

Æv - kan ikke se binær grupper.
Nogen der har lyst til at ligge det online andetsteds ?

Mvh. Allan

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 03-11-05 16:12

Allan Møller wrote:

> Æv - kan ikke se binær grupper.
> Nogen der har lyst til at ligge det online andetsteds ?

Det er den samme fil, som kan hentes her:
http://rapidshare.de/files/5748204/saab_performance_team_7MB.wmv.html

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : Dinovo

Dato : 03-11-05 19:19

Cool show - de kan nok også lave nogle sjove parkeringer ligesom i
reklamerne

Men det er nu 9-3'er der bliver brugt til opvisningen, hvis jeg da ikke
er gået helt galt hos forhandleren

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 03-11-05 19:44

Dinovo wrote:
> Cool show - de kan nok også lave nogle sjove parkeringer ligesom i
> reklamerne
>
> Men det er nu 9-3'er der bliver brugt til opvisningen, hvis jeg da
> ikke er gået helt galt hos forhandleren

Det ka' da godt være du har ret, men en SAAB er vel en SAAB

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 03-11-05 20:11

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote in news:1Usaf.152
$a26.7@news.get2net.dk:

> men en SAAB er vel en SAAB

Nu provokerer du )

--
Martin Johansen [6000]
"MTF-0063 - fordi livet er for kort til træge gearskift..."

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 04-11-05 10:49

> Det ka' da godt være du har ret, men en SAAB er vel en SAAB

Det gælder fra V4 og til dato!

PS: Flot show!

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 04-11-05 17:30

Uffe Bærentsen wrote:
> "Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev i en
> meddelelse news:1Usaf.152$a26.7@news.get2net.dk...

> Det gælder fra V4 og til dato!

Hov hov ikke et ondt ord om SAAB, de har altid været meget langt fremme med
udviklingen.
Du kan jo bare se hvilket år de sendte deres 99 model på gaden

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : Henrik B.

Dato : 03-11-05 19:49

> Jeg har lige postet et lille klip, i news:dk.binaer.motor , fra Spa banen
> i sommers, hvor SAAB Performance team lavede lidt opvisning med et par
> 9-5'ere.

Hej Per.

Takker for klippet. Som nævnt er det 9-3'ere, men ligemeget.
Jeg har set dem live 2 gange tidligere. De har bl.a. været i Dk til det
Internationale Saab Træf, som vi stod for. Jeg har nogle ret fede optagelser
inde fra bilerne, eftersom jeg fik lov at komme med under "træningen".

Dyrlægebiler - Det intelligente valg

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 04-11-05 17:31

Henrik B. wrote:

> Hej Per.
>
> Takker for klippet. Som nævnt er det 9-3'ere, men ligemeget.

Ja det var mig der var for hurtig der.

> [...]
> det Internationale Saab Træf, som vi stod for. Jeg har nogle ret fede
> optagelser inde fra bilerne, eftersom jeg fik lov at komme med under

Jamen jamen, lad os dog se dem

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 04-11-05 19:32

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev....

> Jamen jamen, lad os dog se dem

Nix. Nul. Gider ikke se sådan nåed blæremås puha.
<MISUNDELSESSUK.WAV>