Et godt køb ??
Fra : Stony

Dato : 03-11-05 02:55

For og imod ?
Hvad koster det f.eks at skifte udstødning ?
Ville du købe sådan èn , hvorfor / hvorfor ikke ?

BMW 535i 3,5 V8 Steptronic 4d

År: 5/1997
Km: 190.000
Pris: kr. 249.900
Levering: kr. 3.580

Stony

Fra : ct

Dato : 03-11-05 08:49

> Ville du købe sådan èn , hvorfor / hvorfor ikke ?

For: Bilen
Imod: Forsikringen, reservedelspriser, benzinpriser (hvis du kører meget)

Fra : Lars Knudsen

Dato : 03-11-05 09:37

Hej,

On Thu, 3 Nov 2005 08:48:37 +0100, "ct" <claus@FJERNESkjerkegaard.dk>
wrote:

>For: Bilen
>Imod: Forsikringen, reservedelspriser, benzinpriser (hvis du kører meget)

Er reservedelene specielt dyrere end så mange andre mærker? Til
3-serien var indexet tæt på 100 så vidt jeg husker i FDMs
brugtbilstest.

** Lars

Fra : Brian S Jensen

Dato : 03-11-05 21:06

"Lars Knudsen" <larsdelete@deletelandligt.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er reservedelene specielt dyrere end så mange andre mærker? Til
> 3-serien var indexet tæt på 100 så vidt jeg husker i FDMs

Hej Lars

Lige netop V8'erne (og V12'erne) er en del dyere i reservedele end de
"almindelige" 6-cyl.

Men jeg siger også - køb bilen !! Hvis det var økonomien som "Stony"
var interesseret i, så havde han nok kigget på andre (og kedeligere) mærker

Go for it !!

Mvh.
Brian S Jensen
BMW 525i 24v
Toyota Previa 2.4i

Fra : Kelter

Dato : 03-11-05 09:31

Ifølge "Brugt Revyen! som kan lånes på biblioteket, er der ikke de store
problemer med denne serie.
Den bliver ligefrem kaldt "BMWs mesterstykke"
Køb den dog og lev drømmene ud..
Held og lykke
John

Fra : Mogens

Dato : 04-11-05 17:24

"Stony" <stenvej@gmail.com> wrote in message

> For og imod ?
> Ville du købe sådan èn , hvorfor / hvorfor ikke ?
> BMW 535i 3,5 V8 Steptronic 4d

Problemet med at købe dén model er dé kommentarer, du altid vil modtage:
Er det en 540i ?

Ingen tvivl om, at bilen er fed, men jég ville vælge en 540i - alternativt
en M5...
--
Mvh Mogens
'03 BMW 530d Touring steptronic (E39)