Farvekode på Citroen Xantia
Fra : Allan Jensen

Dato : 02-11-05 17:45

Hej

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde farvekoden til min Citeroen
Xantia ?

Det står ikke noget i motorrummet. ( er undersøgt )

Men indvendig i dørpanet i førersiden, sidder der en mærkat med
angivet lufttryk og måske farvekoden nederst på denne mærkat.

Jeg har sendt et billede af mærkaten til dk.binaer med betegnelsen
Citroen Xantia

Mvh
Allan

Fra : Henning Lund

Dato : 02-11-05 18:31

Allan Jensen <agjensen@post4.tele.dk> skrev:

> Jeg har sendt et billede af mærkaten til dk.binaer med betegnelsen
> Citroen Xantia

Hvis du står foran motorrummet, så er nummeret i venstre side bag ved
gaskuglen. Megastore bogstaver der kan aflæses på 25 mtr´s afstand.

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl"snabela"lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace bla.med lidt køb & salg

Fra : Allan Jensen

Dato : 02-11-05 21:54

On Wed, 2 Nov 2005 18:31:17 +0100, "Henning Lund"
<falsk_adresse@noget.invalid> wrote:

>Hvis du står foran motorrummet, så er nummeret i venstre side bag ved
>gaskuglen. Megastore bogstaver der kan aflæses på 25 mtr´s afstand.

OK, hvis du siger det, så vil jeg i morgen skubbe bilen 25 mtr. ud af
carporten og se om jeg bedre kan se det.

Vil så vende tilbage med svar i morgen.

På forhånd tak.

Mvh hilsen
Allan

Fra : Henning Lund

Dato : 02-11-05 22:04

Fra : Henning Lund

Dato : 02-11-05 22:11

Nå ja man skal huske at svare inden man trykker send, det var dit svar
der fik mig ud af banen, jeg tror sq der er frigivet et nyt lægemiddel
her i dag, jeg har her i nyhedsgrupperne set alt fra tobakspibeplanter
der ryger i smug, og til en som ikke vidste hvad æwler var, så jo det
går godt :), nå tilbage til emnet, de 2 Xantiabiler vi har haft, stod
nummeret pågældende sted.
Har du ikke en kone eller lign. du kan jage de 25 mtr?

-
Mvh

Fra : Allan Jensen

Dato : 03-11-05 09:18

On Wed, 2 Nov 2005 22:10:57 +0100, "Henning Lund"
> [...]

>nummeret pågældende sted.
>Har du ikke en kone eller lign. du kan jage de 25 mtr?

Hej igen

Jo, jo jeg har her til morgen taget konen med ud for at se om hun ser
bedre end mig.

Vi fandt ud af, at til venstre for gasboblen i venstre side ( set
forfra ) er der et nummer stemplet ind i skærmen, men det er
stelnummeret, så desværre det nummer jeg søger er der desværre ikke.

MVH
Allan og konen

Fra : Henning Lund

Dato : 03-11-05 12:44

> [...]

> forfra ) er der et nummer stemplet ind i skærmen, men det er
> stelnummeret, så desværre det nummer jeg søger er der desværre ikke.

Skoda mærkeligt at du ikke kan se det, gu ved om bilen er omlakeret? Det
står på pladen der går tværs over motorrummet, jeg kan ikke lige komme
på hvad den hedder, det er der hvor vinduesviskeren bla. gemmes, ikke
ved stelnummeret.

Torpedoplade, er det ikke det den hedder?

Fra : Allan Jensen

Dato : 03-11-05 14:54

On Thu, 3 Nov 2005 12:44:25 +0100, "Henning Lund"
> [...]

>ved stelnummeret.
>
>Torpedoplade, er det ikke det den hedder?

Tja, det ved jeg ikke hvad sådan en hedder, men der er intet at finde
i motorrummet.

Bilen er ikke omlakeret, jeg har selv ejet den helt fra ny.

Mysteriet er dog nu løst, det viser sig at der sidder en mærkat fremme
ved forskærmen i førersiden ( døren).

Jeg har sendt et billede af mærkaten under navnet mærkat-2.jpg i
dk.binaer

Mvh
Allan

NB!
Når jeg har søgt farvekoden, er det fordi jeg skal bestille nogle dele
( plasticstumper ) til bagkofangeren.

Det var så fint, at der forleden dag sad en seddel i min forrude
hvorpå der stod:

Hej

Jeg er kommet til at bakke ind i dig.

Mit nr er XXXXXXXX

( nummeret ikke gengivet her )

Det viser sig så, at dette nummer tilhører en i Ålborg, og
selvfølgelig ikke skadesvolder. Skaden skete i Birkerød.

Jeg vil tro, at der er nogle der har set ham bakke ind i mig, og så
selvfølgelig tror at manden er ærlig og skriver sit rigtige
telefonnummer.