Hjælp: GSX-R 250 Service Manual?
Fra : PeterL

Dato : 02-11-05 12:04

Jeg har brug for en servecemanual til en Suzuki GSX-R 250 (Ukendt årgang)

Hvis der er nogen herinde der hved hvor der befinder sig éen i et format der
kan distribueres på nettet, og kan sende mig et link eller en fil, bliver vi
absolut ikke uvenner.

-PeterL

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 02-11-05 14:37

PeterL wrote:
> [...]
> Hvis der er nogen herinde der hved hvor der befinder sig éen i et
> format der kan distribueres på nettet, og kan sende mig et link eller
____________________________________

Hermed sendt til din mail.

--
Psycho Cowboy - ex. babygixxer-ejer
Suzuki GSX-R 600 ...snorker i sit vinterhi...

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 02-11-05 18:15

PeterL wrote:
> [...]
> kan distribueres på nettet, og kan sende mig et link eller en fil, bliver vi

Har den liggende i pdf format, send en mail hvis du vil download

se også
http://www.dethlefsens.dk/besk_mc/suzuki_gsxr250/suzuki_gsxr250.htm

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S - GSX-R250 - ES250/2

Fra : Eg Egemarke

Dato : 02-11-05 22:33

Så er den osse føjet til samlingen der nu er oppe på 172

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265
Manualer til Mc brug emule hent programmet på www.emule.dk

Fra : Martin Christiansen

Dato : 02-11-05 22:46

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Så er den osse føjet til samlingen der nu er oppe på 172

Du har tilfældigvis så ikke noget med Kawa ZXR 750 fra '89-'90...?

Alt har interesse.

---
Mvh

Martin Christiansen

Fra : Rune

Dato : 03-11-05 20:28

Hvad med en GSF 400 Bandit?

mvh Rune (der påbegynder vinter projekt snart)

Fra : Eg Egemarke

Dato : 03-11-05 21:34

Ang. zxr 750 har jeg hele 2 stk dog på tysk, og de er ret store begge 2.

Til GSF 400 har jeg desværre ikke noget liggende men til GSF 600 fra 1995 og
frem har jeg hvis det kan hjælpe ??

Smid evt. en privat mail, så kan vi finde ud af noget der igennem
Eller kig lidt i min signatur