Udstødning: SVEJSNING ODENSE/MIDTFYN
Fra : Ukendt

Dato : 02-11-05 08:46

Skal have svejset min udstødning på en Vectra 2,0i. Den larmer som bare
fanden.Der hvor forrøret samles med røret til kat´en er samlingen i stykker.
Dvs jeg skal have bukket en plade rundt om (0,7 siger mekanikeren) og have
det svejset 100% til. Ved det er fusk og ved jeg burde købe en ny ... MEN!
Jeg er BROKE BROKE BROKE og vil hellere give en 150-200 kroner for at få det
lavet ORANGES frem for 1600,- plus montering for en ny udstødning

Kontakt mig på mail vogt snabela punktum midtfyn punktum net eller sms mig
26 35 49 56

Det skal være i Odense/omegn eller på Midtfyn ..... Gerne SNART!

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 02-11-05 08:51

Vogt skriver:

> Det skal være i Odense/omegn eller på Midtfyn ..... Gerne SNART!

Specificer lige: Er det i samlingen af 2 rør, eller, hvor røret går ind
i en potte ?

Er det en samling af 2 rør kan du købe en muffe til at sætte ud over og
spænde til.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 02-11-05 09:09

> [...]
> spænde til.
>

> Klaus
> Modeltog, NE2 internetopsætning, elektronik og andet:

Samling af 2 rør

men jeg ved INTET og har vel næppe en donkraft.. derfor vil jeg gerne betale
noget symbolsk.-...

den skal jo kunne synes med det derfor tænker jeg om man kan klare det med
svejsning

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 02-11-05 10:07

Vogt wrote:
> [...]
> noget symbolsk.-...
>
> den skal jo kunne synes med det derfor tænker jeg om man kan klare det med

Harald Nyborg er din ven :)

Donkraft: 500,-
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=6121&n=60100

Holts Gun Gum: 35,-
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=8590&n=60100

At vide at du selv har fusket det: Priceless :)

--
'00 Citroën Xantia 2.0 HDi Weekend
'87 Citroën CX 25 GTi Turbo2

Fra : Torben \(Tilst\)

Dato : 02-11-05 09:26

"Vogt" <vogt_at_midtfyn.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> 26 35 49 56
>
> Det skal være i Odense/omegn eller på Midtfyn ..... Gerne SNART!

Nu er det ikke fordi jeg kan lave det for dig men, hvis jeg forstår det ret
mener jeg at det er et såkaldt flexstykke imellem forrør og KAT som måske er
revnet (Har selv fået skiftet hele l..... på den konto). Jeg har set at det
stykker nu kan købes som løsdel til at reparere med. Så er det jo så bare
med at finde en til at montere det for dig.

Torben
Opel Vectra 2.0 -96

Fra : Ukendt

Dato : 02-11-05 09:52

"Torben (Tilst)" <t_fejr@stofanet.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> set at det stykker nu kan købes som løsdel til at reparere med. Så er det
> jo så bare med at finde en til at montere det for dig.

Torben du har ret ---! Men jeg søger jo een som skal montere

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 02-11-05 09:54

Vogt skrev:

> Jeg er BROKE BROKE BROKE

Hvordan gik det med vangen?
Hans
http://kortlink.dk/dkfritidbil/xq8

Fra : Ukendt

Dato : 02-11-05 10:08

> Hvordan gik det med vangen?
> --
> Med venlig hilsen
> Hans
> http://kortlink.dk/dkfritidbil/xq8

Sådan at vi prøver at lave noget fusk

Dem jeg kan finde vil have 7000-9000 ORANGE for at skifte vangerne ...
Værkstedet kan lave det for 11500 med moms... Så med 9000 går ideen af
momsfrit arbejde i vasken da der ikke ydes garanti og heller ikke sikkerhed
under arbejdet (bilen kan jo brænde af pricipielt) Så jeg synes det er for
grådigt..

Så hellere satse på en lappeløsning og håbe synshallen har sygdom og megen
travlhed! *G**

Fra : Ukendt

Dato : 02-11-05 10:25

> [...]
> det er for grådigt..
>
> Så hellere satse på en lappeløsning og håbe synshallen har sygdom og megen
folk er sjove

jeg kan ikke selv finde ud af det

HJÆLP!

Fra : John Sahl

Dato : 02-11-05 11:00

Vogt wrote:
> jeg kan ikke selv finde ud af det
>
> HJÆLP!

Sælg bilen.

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 02-11-05 11:18

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse news:43688e2a$0$67257$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> Sælg bilen.

Hov hov! Kan du smutte over i en anden gruppe med den
holdning

/Jakob

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 02-11-05 13:13

Vogt skrev:

> Så hellere satse på en lappeløsning og håbe synshallen har sygdom og
> megen travlhed! *G**

Held og lykke

Fra : Brian

Dato : 02-11-05 13:55

Vogt wrote:

> Så hellere satse på en lappeløsning og håbe synshallen har sygdom og
> megen travlhed! *G**

Tror du bare vangerne er der, for at synsfolkene har noget at tjekke ?

/Brian

Fra : Ukendt

Dato : 02-11-05 15:24

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Tror du bare vangerne er der, for at synsfolkene har noget at tjekke ?
>
> /Brian
nej!

Men hvorfor er der ingen korrupte synsfolk? *GGGGGGGGGGGGGGGGGGGG* hahaha

Fra : jan@stevns.net

Dato : 02-11-05 15:34

"Vogt" <vogt_at_midtfyn.net> skrev :

>Men hvorfor er der ingen korrupte synsfolk? *GGGGGGGGGGGGGGGGGGGG* hahaha

Fordi de blev fyret ;)

--
jan@stevns.net
Rigtige mænd kører med baghjulstræk !

Fra : Ukendt

Dato : 02-11-05 15:41

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> Fordi de blev fyret ;)
>

> --
> jan@stevns.net
> Rigtige mænd kører med baghjulstræk !

haha jeg har aldrig mødt nogle korrupte..,

kun nogle sure nogle

Fra : Ukendt

Dato : 02-11-05 19:00

"Vogt" <vogt_at_midtfyn.net> skrev i en meddelelse

> <jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> haha jeg har aldrig mødt nogle korrupte..,

Det har BT-bilsalg eller Danmarks Bedste Biler

--
Tom,

Fra : Hans Jensen

Dato : 02-11-05 20:23

> Det har BT-bilsalg eller Danmarks Bedste Biler
>
> --
> Tom,

Synsmanden blev aldrig dømt for noget....

Hans

Fra : Ukendt

Dato : 02-11-05 20:27

"Hans Jensen" <ask@me.dk> skrev i en meddelelse

> Synsmanden blev aldrig dømt for noget....

hehe, jammen det skulle også bare være kram hvad denne forhandler solgte

--
Tom

Fra : John Sahl

Dato : 02-11-05 16:08

Vogt wrote:
> Men hvorfor er der ingen korrupte synsfolk? *GGGGGGGGGGGGGGGGGGGG*
> hahaha

Hvis du ikke har råd til at få det lavet, har du heller ikke råd til
at betale synsmanden

Fra : Mads & Milles Far

Dato : 02-11-05 17:20

> Men hvorfor er der ingen korrupte synsfolk? *GGGGGGGGGGGGGGGGGGGG* hahaha

Det er der da også....

Jeg købte engang en nysynet bil hos Gentofte bilhus, nu også kendt som
Toftegård biler.
Forlygterne lyste lige lodret op i luften, bærekuglerne var defekte og der
var ifølge FDM alvorlige gennemtæringer i de bærende dele.
Bilen er synet uden anmærkninger i herlev på dynamovej. Sååee.....

Fra : jan@stevns.net

Dato : 02-11-05 15:21

"Vogt" <vogt_at_midtfyn.net> skrev :

>Så hellere satse på en lappeløsning og håbe synshallen har sygdom og megen
>travlhed! *G**

Det er da tænkeligt det kan lappes (sagt uden at have set det) - men
at satse på at synshallen overser en modeltypisk fejl som den, er at
"pisse mod vinden".

Tro mig : de ser på det - de har en uhyggelig forkærlighed for de
vanger. De ved de plejer at være sløje

Fra : Ukendt

Dato : 02-11-05 19:03

> Det er da tænkeligt det kan lappes (sagt uden at have set det) - men
> at satse på at synshallen overser en modeltypisk fejl som den, er at
> "pisse mod vinden".

Det er eller så let at selv jeg kan lappe huller så synsfolk ikke kan se
det. Man skal bare fylde skidtet med en masse svejsetråd og så slibe skidtet
plant med en vinkelsliber og så en god gang Tectyl på.

Men sikkerhedsmæssigt er det noget værre hø, da bilen risikerer at knække
sammen som en multipla i en kollision.

--
Tom

Fra : vogt- 5750 ringe

Dato : 02-11-05 19:20

> [...]
> skidtet plant med en vinkelsliber og så en god gang Tectyl på.
>
> Men sikkerhedsmæssigt er det noget værre hø, da bilen risikerer at knække

hvor bor du tom tom

Fra : Ukendt

Dato : 02-11-05 19:25

"vogt- 5750 ringe" <rolandvogt@gmailNOSPAM.com> skrev i en meddelelse

> hvor bor du tom tom

Nej jeg gider ikke lave sådan noget fusk

--
Tom

Fra : Uffe Ravn

Dato : 03-11-05 00:39

<jan@stevns.net> skrev

> [...]
> "pisse mod vinden".
>
> Tro mig : de ser på det - de har en uhyggelig forkærlighed for de

Hvis man skal møde op til syn med en bil med fejl i, skal det ihvertfald
ikke være dem på "Top10" for modeltypen.

Nårh ja det var vel også det du skrev?

Mvh. Uffe Ravn

Fra : jan@stevns.net

Dato : 03-11-05 08:30

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev :

>Hvis man skal møde op til syn med en bil med fejl i, skal det ihvertfald
>ikke være dem på "Top10" for modeltypen.

Det vil være en temmeligt sikker måde at hælde 250 kroner i kloakken
på ;)

>Nårh ja det var vel også det du skrev?

Tæt på .

Måske man skulle forfatte et lille epistel om "at møde op til syn" på
hjemmesiderne ? Altså lave et foreløbigt udkast, og så lade folk
kommentere, indtil vi har en god FAQ om emnet.

Fra : Uffe Ravn

Dato : 03-11-05 09:15

<jan@stevns.net> skrev

> Måske man skulle forfatte et lille epistel om "at møde op til syn" på
> hjemmesiderne ? Altså lave et foreløbigt udkast, og så lade folk
> kommentere, indtil vi har en god FAQ om emnet.

God ide, og du er jo en af dem der har mange synshals-erfaringer bag dig.

Hvordan gik det forresten forleden?

Mvh. Uffe Ravn