bane til leje?
Fra : Gimmer

Dato : 02-11-05 08:18

Hej. Findes der nogle steder i landet hvor man kan leje en bane og køre
lidt
rundt på?
vh Gimmer

Fra : Lars Knudsen

Dato : 02-11-05 09:39

"Gimmer" <Gimmer[REMOVE]@email.dk> wrote in news:dk9p7m$oh8$1
@newsbin.cybercity.dk:

> Hej. Findes der nogle steder i landet hvor man kan leje en bane og køre
> lidt
> rundt på?

Padborg Park kan man leje. http://padborgpark.dk/docid422.aspx.
Der står sågar priser.

/lars

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 02-11-05 09:51

Gimmer skrev:

> Hej. Findes der nogle steder i landet hvor man kan leje en bane og
> køre lidt
> rundt på?

Padborg Park
Hans
http://kortlink.dk/dkfritidbil/xq8

Fra : Gimmer

Dato : 02-11-05 18:45

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> wrote in message news:43687dfd$0>
Padborg Park

Mange tak for jeres svar... det vil jeg kigge lidt på.
vh Gimmer

Fra : Keld Rasmussen

Dato : 02-11-05 22:22

Gimmer skrev:
> Hej. Findes der nogle steder i landet hvor man kan leje en bane og køre
> lidt
> rundt på?
> vh Gimmer

Sturup raceway ved Malmø http://www.sturupraceway.dk/
måske ikke helt i landet, men noget tættere på KBH end Padborg

Har kørt banen, både i bil og gocart, den er ganske underholdende.

--
Keld Rasmussen