Jeg har kørt for stærkt...
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 01-11-05 23:10

.... men det var i 77 :)

Vi - fordi vi var en flok på omkring 15 MC´er - blev vist ind på en
servicestation på hovedvejen mellem Brandrupdam og Vejle.

Jeg har siden kørt turen adskillige gange - men servicestationen er væk og
det er umuligt at se hvor den har været.

Nogen der har lyst til at sende mig et par tal ved hvilken km-sten den var?
:)

--
Per, Esbjerg

Fra : Brizz

Dato : 01-11-05 23:20

Per Henneberg Kristensen wrote:
> ... men det var i 77 :)

Jeg var i Netto i fredags... ja altså i 99.
Hvad faen rager det os?

--
Mvh Brian
---

Ved mail sæt et eller andet + @ foran mit domæne.

Fra : Michael Lund

Dato : 01-11-05 23:33

"Brizz" <rendmig@iroven.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg var i Netto i fredags... ja altså i 99.

Troede kun det tog 5 min.
og ikke 6 år at handle i Netto

Mvh.
Michael

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 02-11-05 05:57

"Michael Lund" <miclu@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Troede kun det tog 5 min.
> og ikke 6 år at handle i Netto

Det er i Fakta det kun tager 5 min., så 6 år i Netto passer nok meget godt
;)).

Fra : Finn Guldmann

Dato : 04-11-05 00:40

Michael Lund wrote:
> Troede kun det tog 5 min.
> og ikke 6 år at handle i Netto

De har nok fundet nye metoder til at få kunderne til at blive lidt
længere.

--
MVH Finn
Trafikalt gemmested: http://62.66.134.70/dfbil/

Fra : Martin Vollert

Dato : 02-11-05 06:25

Også skrev Vollert

> Jeg var i Netto i fredags... ja altså i 99.
> Hvad faen rager det os?

Er du altid sådan et fjols eller er det kun når det er over din sengetid ?
hvis du ved hvor tanken han efterspørger lå så svar dog manden eller så luk
med dit lort hvis det er det eneste du kan.
--
Hilsen Martin.
http://home19.inet.tele.dk/vollert

Fra : Ukendt

Dato : 02-11-05 08:07

"Martin Vollert" <sæt martin foran @ @plakaten.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvis du ved hvor tanken han efterspørger lå så svar dog manden eller så
> luk med dit lort hvis det er det eneste du kan.

Hold da kæft mand ! hvis sengetid er det lige der er overskredet
!.....................

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen

Fra : Martin Vollert

Dato : 02-11-05 18:53

Også skrev Vollert
> [...]
> meddelelse news:43684d64$0$41151$14726298@news.sunsite.dk...

> Hold da kæft mand ! hvis sengetid er det lige der er overskredet

Han kan fanme svare ordenligt eller lade værer med at svare overhovdet hvis
han ikke ved noget om det.

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 02-11-05 19:03

Martin Vollert wrote:

> Han kan fanme svare ordenligt eller lade værer med at svare overhovdet hvis
> han ikke ved noget om det.

Heja Vollert!

--
'00 Citroën Xantia 2.0 HDi Weekend
'87 Citroën CX 25 GTi Turbo2

Fra : Brizz

Dato : 02-11-05 10:21

Martin Vollert wrote:

> Er du altid sådan et fjols eller er det kun når det er over din sengetid ?
> hvis du ved hvor tanken han efterspørger lå så svar dog manden eller så luk
> med dit lort hvis det er det eneste du kan.

Hvad har mandens indlæg med gruppen at gøre?
Han spammer jo gruppen for vildt med alt muligt underligt!

--
Mvh Brian
---

Fra : Martin Vollert

Dato : 02-11-05 19:00

Også skrev Vollert

> Hvad har mandens indlæg med gruppen at gøre?

Han vil vide hvor en bestemt tankstation lå engang også er det vel naturligt
at spørge i en gruppe fyldt med billister.

> Han spammer jo gruppen for vildt med alt muligt underligt!

Nå det har jeg godt nok ikke lige fanget, kan du ikke lige henvise til dem
og ikke kun lige det der indlæg hvor der nogle der sammeligner ham med Dan
T.

Fra : Non-Desperado

Dato : 02-11-05 22:38

>Han vil vide hvor en bestemt tankstation lå engang også er det vel naturligt
>at spørge i en gruppe fyldt med billister.

Hvorfor ikke en gruppe med motorcyklister ?
De er jo så glade for at mødes over en kop kaffe og en is, hvis
man skal tro d.f.m.

(Og indtil man selv har lært at skrive i en ordentlig tone, skal
man ikke begynde at belære andre...)

--
Non-Desperado
Hyundai Getz 1,3 GL

Fra : Martin Vollert

Dato : 03-11-05 05:56

Også skrev Vollert

> Hvorfor ikke en gruppe med motorcyklister ?
> De er jo så glade for at mødes over en kop kaffe og en is, hvis
> man skal tro d.f.m.

Ja og hvorfor ikke her og hvorfor .......

> (Og indtil man selv har lært at skrive i en ordentlig tone, skal
> man ikke begynde at belære andre...)

Jeg svare ham blot i den tone ham selv har lagt ud med såre simpelt, jeg
belære ikke nogen om noget.

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 03-11-05 15:24

"Non-Desperado" <dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk>
skrev i en meddelelse news:77cim1p33oj1cch764le4rjq36ll1j8fci@4ax.com...

> Hvorfor ikke en gruppe med motorcyklister ?

Fordi jeg ikke er i motorcykelgruppen som mere end en meget sporadisk læser.

> De er jo så glade for at mødes over en kop kaffe og en is, hvis
> man skal tro d.f.m.

Dét hører vist til i MC-gruppen ;)

--
Per, Esbjerg

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 02-11-05 14:39

> [...]

> hvis du ved hvor tanken han efterspørger lå så svar dog manden eller så
> luk med dit lort hvis det er det eneste du kan.

Rolig nu, han bliver vel også 13 engang.

Men først skal han lige sendes hjem fra Grønland.

--
Per, Esbjerg

Fra : Soren Pedersen

Dato : 02-11-05 09:22

Brizz wrote:

> Jeg var i Netto i fredags... ja altså i 99.
> Hvad faen rager det os?

Du må sgu' da være premenstruel.
Manden stiller et lidt mystisk sp. og forklarer venligt årsagen til sp.

/Søren

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 02-11-05 10:18

> Hvad faen rager det os?

Manden stiller et spørgsmål.

Svar ordentligt, makker.

/Jan W Nielsen

Fra : Kasper K.

Dato : 02-11-05 17:12

Der har vi et tydeligt eksempel på en idiot som Brizz. Hvis nogle som ham
bliver ved med at svare folk på den måde tror jeg ikke i skal regne med at
der er andre end den nørd der svarer på indlæg i denne gruppe........ FJOLS

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 02-11-05 17:21

"Kasper K." <kpk(fjerndether)@stofanet.dk> wrote in

> [...]
> ham bliver ved med at svare folk på den måde tror jeg ikke i skal
> regne med at der er andre end den nørd der svarer på indlæg i denne

I det mindste quoter han da korrekt, (pæn hentydning ) men elles er jeg
enig med dig - det var ikke liiige det pæneste svar fra Brizz..

--
Martin Johansen [6000]
"MTF-0063 - fordi livet er for kort til træge gearskift..."

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 01-11-05 23:36

"Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> skrev
> [...]
> det er umuligt at se hvor den har været.
>
> Nogen der har lyst til at sende mig et par tal ved hvilken km-sten den

Vil du lægge en mindeplade, da?

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Henning Lund

Dato : 02-11-05 13:24

Preben Riis Sørensen <preben@esenet.dk> skrev:

> Vil du lægge en mindeplade, da?
*LOL*

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl"snabela"lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace bla.med lidt køb & salg

Fra : Lars Frandsen

Dato : 02-11-05 05:57

> [...]
> det er umuligt at se hvor den har været.
>
> Nogen der har lyst til at sende mig et par tal ved hvilken km-sten den

Hej Per.

Der er et par muligheder:

Imellem Tiufkærvej og Højen lå der, såvidt jeg husker, en tankstation for en
del år tilbage. Senere handlede han vist med specielle biler, men da jeg
sidst kørte den vej for 3 uger siden erindrer jeg ikke noget om, at have
lagt mærke til stedet, så du har nok ret i, at den er væk.

Jeg har lagt et kort på
http://nordholm-frandsen.dk/tank.jpg
med en markering af, hvor jeg mener, tanken lå, altså over for Egelandvej
(Egeland - er det ikke der, Grev Ingolf bor?)

En anden mulighed kunne være lige nord for Almind på vej ned i ådalen. Her
ligger en rasteplads, hvor politiet yndede at holde til. Her var der dog
ikke en tank, men en pølsevogn, hvor lastbilchaufførerne holdt til i de
"gode" gamle dage inden motorvejen kom. Pølsemanden var, såvidt jeg husker,
med på walki'en, så chaufførerne kunne bestille mad inden de kom dertil. De
kaldte bare op efter "Pølse 31"
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming tidl. Almind

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 02-11-05 14:37

"Lars Frandsen" <lars.nyheder@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har lagt et kort på
> http://nordholm-frandsen.dk/tank.jpg
> med en markering af, hvor jeg mener, tanken lå, altså over for Egelandvej

Ved du hvordan der ser ud i dag?

De gange jeg har kørt strækningen (og det er mange) har jeg nemlig slet ikke
set nogen rester af stationen - ikke engang noget asfalt der ser ud til at
have været brugt (i forbindelse med vejen).

> (Egeland - er det ikke der, Grev Ingolf bor?)

Det ved jeg ikke. Er han så køn at han er værd at nævne? :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Lars Frandsen

Dato : 03-11-05 21:02

> [...]
> ikke set nogen rester af stationen - ikke engang noget asfalt der ser ud
> til at have været brugt (i forbindelse med vejen).

Nej desværre, det er sjældent, jeg kører den vej, og jeg lagde slet ikke
mærke til det sidst, jeg var forbi. Derfor vil jeg også tro, det
fuldstændigt er fjernet.

> Det ved jeg ikke. Er han så køn at han er værd at nævne? :)

Nej, det vil nok være en overdrivelse at påstå
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming