Har I hørt fra Fleggaard Leasing?
Fra : Ole Sørensen

Dato : 01-11-05 21:00

De af jer som forespurgte på privatleasing hos Fleggaard, har I hørt noget
fra dem? Jeg har spurgt på 2 forskellige biler i 2 forskellige e-mails for
over 1 måned siden, men har intet hørt fra dem endnu!

hilsen ole

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-05 21:43

"Ole Sørensen" <sorrynomail@asjdhfajklsdhgjk.dk> skrev i en meddelelse
> De af jer som forespurgte på privatleasing hos Fleggaard, har I hørt noget
> fra dem? Jeg har spurgt på 2 forskellige biler i 2 forskellige e-mails for
> over 1 måned siden, men har intet hørt fra dem endnu!

Hej.
Jeg fik svar, 2-3 dage efter, hvor de beklagede at de havde meget travlt,
men de ville vende tilbage med et svar på min henvendelse..........

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen

Fra : Hans Pedersen

Dato : 01-11-05 22:02

On Tue, 1 Nov 2005 21:43:08 +0100, "Dennis Hellan Pedersen \(4690\)"
<dhp(snabela)dalbynet.dk> wrote:

>Jeg fik svar, 2-3 dage efter, hvor de beklagede at de havde meget travlt,
>men de ville vende tilbage med et svar på min henvendelse..........

Det samme her... Den mail rykkede jeg så på, men har intet hørt siden.
Jeg tror Fleggaard Privat Leasing er en stor, fed mortensand.

--
Hans Pedersen, Varde.

Fra : Jacob Buus Smidt

Dato : 02-11-05 02:05

Nej, den er god nok.

Jeg forespurgte på en Audi A3 SB 2.0 TDI DSG med diverse udstyr

Også her gik der et par dage, før jeg modtog en mail ang. deres
travlhed. Efter yderligere et par dage modtog jeg så det endelige
tilbud på en 3-årig leasing, hvilket er uden brændstof, forsikring
og ejerafgift. Ifølge min beregninger var det dyrere end en løsning
baseret på almindelig finansiering samt serviceaftale, så det har jeg
ikke tænkt mig at gøre mere ud af.

--
Jacob

Fra : Hans Pedersen

Dato : 03-11-05 17:24

On 1 Nov 2005 17:04:34 -0800, "Jacob Buus Smidt" <nospam_j@nddata.dk>
wrote:

>Ifølge min beregninger var det dyrere end en løsning
>baseret på almindelig finansiering samt serviceaftale, så det har jeg
>ikke tænkt mig at gøre mere ud af.

Tadaaa... I dag fik jeg mit tilbud fra Fleggaard. Lad os kigge nærmere
på det:

Der er tale om en Skoda Fabia Combi 1,4 16V (benzin). Med metallak,
aircon og fartpilot koster sådan en fyr kr. 186.000 kr. som vejledende
udsalgspris.

Skoda tilbyder at finansiere bilen med 21 % i udtaling (39.762,-) og
med en ydelse på kr. 2928 pr. måned inkl. moms. i 60 måneder.

Fleggaard tilbyder mig at lease bilen, hvor jeg skal smide 22870,- i
"ekstraordinær første leasingydelse" og derefter skal jeg hver måned
betale 3071,- inkl. tysk moms i leasing ydelse. Dette ved 36 måneders
kontrakt, og med 20.000 km om året.

For sammenligningens skyld, skal man som ejer af bilen selv afholde
udgifter til service og dæk. Det er inkluderet i leasing.

Men med sådanne priser fra Fleggaard, så tror jeg de får mere end
almindeligt svært ved at få ret mange kunder i butikken. Jovidst skal
man punge ud med mindre udbetaling ved leasing, men omvendt står man
med et stort, rundt 0, når man afleverer bilen efter de 36 mdr. Hvis
vi siger, at sådan en Skoda afskrives med 30% over de 3 år, så er den
alligevel ca. kr. 130.000 værd når man afleverer den.

Jeg kan ikke umiddelbart komme i tanker om en situation, hvor det vil
være økonomisk fordelagtigt at lease ved Fleggaard.

--
Mvh. Hans Pedersen
Varde

Fra : BJ

Dato : 03-11-05 18:29

"Hans Pedersen" <h2ns@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg kan ikke umiddelbart komme i tanker om en situation, hvor det vil
> være økonomisk fordelagtigt at lease ved Fleggaard.

Det er fordi du regner med at låne alle pengene.

Sæt 186.000 kr. ind i "aktiespillet" og forrent dem med 10 til 17% om året.

Læg fortjenesten af investeringen til hvert år og reinvester helle summen.

Således leaser du en bil.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ole Sørensen

Dato : 04-11-05 04:10

BJ wrote:
> [...]
> året.
> Læg fortjenesten af investeringen til hvert år og reinvester helle

Og hvis man ikke har de 186.000 kr.? Nogle har jo kun til udbetalingen.

hilsen ole

Fra : BJ

Dato : 04-11-05 08:30

"Ole Sørensen" <sorrynomail@asjdhfajklsdhgjk.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Og hvis man ikke har de 186.000 kr.? Nogle har jo kun til udbetalingen.

Gøre som alle andre ved den første bil, betale.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Lars Knudsen

Dato : 04-11-05 21:04

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> wrote in

> Sæt 186.000 kr. ind i "aktiespillet" og forrent dem med 10 til 17% om
> året.

... efter skat? :)

/lars

Fra : BJ

Dato : 04-11-05 21:14

"Lars Knudsen" <bofh@tiwli.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> .. efter skat? :)

Skal man betale skat af gevinsten efter 3 år eller flere med samme
papir..?..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~