Skjolder i loftsbeklædning
Fra : Dennis

Dato : 01-11-05 13:03

Hej NG!

Jeg har været så uheldig, at få vand ind under loftsbeklædningen. Dette
skyldes en forkert monteret forrude, hvilket nu er bragt i orden.
Men mit problem er nu, at der er kommet nogle små grimme skjolder
omkring loftslampen og solskærmene. Jeg har fået det hele tørret
ordentligt, men hvordan kan jeg få skjolderne væk?
Nogen der her prøvet det samme og har lykkes at få det væk?

Mvh Dennis

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-05 15:54

> [...]
> hvordan kan jeg få skjolderne væk?
> Nogen der her prøvet det samme og har lykkes at få det væk?

En tæppe / vådrenser ville nok kunne klare den opgave.

Spray rensemidlet på med en forstøver flaske og lad det trække, sug det
derefter ud.
Gentag proceduren efter behov.

Det er vigtigt at du får suget rensevæske og skidt ud a loftbeklædningen,
ellers bliver der bare flere skjolder. Det er sikkert også nødvendigt at
rense hele loftbeklædningen for at få en ens farve over det hele.

Hvad med rudebutiken, var det ikke rimeligt at de rensede din loftbeklædning
u.b.

--
Claus Petersen
VW Golf Sportline 2,0 16V TDI - www.vwfanatic.dk

"It's nice to be important - but it's more important to be nice"

Fra : Dennis

Dato : 01-11-05 20:37

Claus Petersen wrote:

> Hvad med rudebutiken, var det ikke rimeligt at de rensede din loftbeklædning
> u.b.

Det er desværre en fra familien, som er mekaniker, som har lavet det. Så
man kan ikke tillade sig at brokke sig så meget....

Men tak for rådet, det vil jeg tage til efterretning - selvom det er
træls at skulle i gang med hele loftet, for der er meget i en stationcar

/Dennis