Gammel Ford-forhandler i Sønderborg
Fra : Ian Matheson

Dato : 01-11-05 09:14

Hej i gruppen

En kammerat har en gammel Ford V8, som er købt hos Ford i Sønderborg,
firmaet hed vist nok "Voigt og Rasmussen". Han leder efter alt spændende
omkring bilen, er der nogen der ved mere om forhandleren, hvornår de lukkede
osv, så ville han blive glad for alt info.

Ian

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 01-11-05 09:50

Ian Matheson skrev:

> [...]
> spændende omkring bilen, er der nogen der ved mere om forhandleren,
> hvornår de lukkede osv, så ville han blive glad for alt info.

De har i hvert fald fandtes i Sønderborg - jeg har været der flere gange "i
embeds medfør" (lærling hos VW).

Det er rigtig mange år siden de lukkede - vi snakker måske om 20-30+ år.

Har de været Ford *forhandlere* har det været før min tid - den første jeg
kan huske hed "Quitzau" og senere "Martin Iversen" - Quitzau var
Ford-forhandler for omkring 35 år siden.
Hans
http://kortlink.dk/dkfritidbil/xq8

Fra : Menabra

Dato : 01-11-05 10:17

"Ian Matheson" <ian@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lukkede
> osv, så ville han blive glad for alt info.

Firmaet lå i Perlegade 96 Sønderborg
Link:
http://www.zone-redningskorpset.dk/hotel/zonen/webpages.nsf/0/18e2ea8de4978b0cc12568e400642ae9?OpenDocument
Link: Se Theodor Johannes Holm :