Udenlandske styling/bodykit forhandlere - ~
Fra : Dak

Dato : 31-10-05 17:57

hey

Kigger efter en tysk/engelsk/EU forhandler af bodykits (for/bagspoiler,
sideskørter) til en Ford sierra.

Nogen som kender nogen?

Har prøvet at surfe efter dem men kan ikke lige finde nogen til denne type.
Er der evt. nogen andre versioner/mærker som man kan sætte på istedet?
F.eks. samme mærke men en anden model såsom Focus, Escort osv. Eller en helt
andet bilmærke...

Dak
Suzuki GS500Ev
"Og forhåbentlig kommende Ford sierra ejer"

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 31-10-05 18:15

Dak wrote:
> [...]
> type. Er der evt. nogen andre versioner/mærker som man kan sætte på
> istedet? F.eks. samme mærke men en anden model såsom Focus, Escort

Prøv at gå ned i nærmeste bladkiosk og køb et nummer af "Fast Ford".
Det er et engelsk blad og det bugner med den slags forhandler annoncer.
Det findes i øvrigt også i en tysk version.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 31-10-05 18:17

Per Beer Hansen wrote:

> Prøv at gå ned i nærmeste bladkiosk og køb et nummer af "Fast Ford".
> Det er et engelsk blad og det bugner med den slags forhandler
> annoncer. Det findes i øvrigt også i en tysk version.

Det ser iøvrigt sådan her ud:
http://www.fastfordmag.co.uk/

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : Ukendt

Dato : 31-10-05 18:23

"Dak" <dakSLET@REMOVEFJERNitsaret.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> type. Er der evt. nogen andre versioner/mærker som man kan sætte på
> istedet? F.eks. samme mærke men en anden model såsom Focus, Escort osv.

Det meste er vel udgået af produktion, så du er henvist til brugtmarkeder
såsom www.ebay.de
Sådan noget som du søger kommer let til at koste mere end selve bilen

--
Tom

Fra : jan@stevns.net

Dato : 31-10-05 18:32

"Dak" <dakSLET@REMOVEFJERNitsaret.dk> skrev :

>Nogen som kender nogen?

Hvis det er et sæt som det på bilen, på denne side
http://www.dkfritidbil.dk/koeb_salg/brugt_bil2.htm

Så er det til foræringspris, hvis du selv skræller den ;)

--
jan@stevns.net
Rigtige mænd kører med baghjulstræk !

Fra : Dak

Dato : 31-10-05 21:11

> Hvis det er et sæt som det på bilen, på denne side
> http://www.dkfritidbil.dk/koeb_salg/brugt_bil2.htm
>
> Så er det til foræringspris, hvis du selv skræller den ;)

Skal lige forstå det rigtig. Er det din bil og sælger du hele bodykittet?
Eller praler du med at du har det?

Hvis ja hvor meget skal du have for det? jeg skal jo højst sandsynligt have
det lakeret om, så det er jo okay hvis der er ridser i lakken.

Da jeg som i tidligere tråd nok har nævnt en par gange så er jeg
førstegangskøbere, så hvordan sidder sådan nogen fætre monteret på en bil?
altså bodykit delene.

Et lidt off-topic spørgsmål: Nu kan jeg se på rattet det ikke er originalt,
når man køber sådan et sportsrat hos f.eks. thansen.dk, skal man også køe et
nyt nav til det eller følger der noget med rattet såsom et universielt
beslag? (andre må også gerne svare. )

Dak
Suzuki GS500Ev

PS: har forresten ikke købt bilen endnu men overvejer at købe en men tjekker
lige markedet ud for hvad man kan købe af gejl til den.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 31-10-05 21:41

"Dak" <dakSLET@REMOVEFJERNitsaret.dk> skrev :

>Skal lige forstå det rigtig. Er det din bil og sælger du hele bodykittet?

Det er min bil - ja
Og nej, jeg sælger ikke det der bodykit, men vil gerne gi' det væk,
hvis der er en der vil pille det af selv.

Jeg skal kun bruge maskinen fra den, undervognen er gået kaput, men
det var edderskægt at lege i den, sålænge det holdt

>Eller praler du med at du har det?

Nope. En sierra er ikke noget at "prale" af, det bruger jeg en
Pontiac til ;)

>Hvis ja hvor meget skal du have for det? jeg skal jo højst sandsynligt have
>det lakeret om, så det er jo okay hvis der er ridser i lakken.

Der er nok en ridse eller 2 - jeg har ikke kigget nøjere på det, den
senere tid, den har holdt i garage et halvt år's tid, da vi lige skal
have brormanden Sierra sikkert gennem syn, før han skal arve stumper

Fra : Dak

Dato : 31-10-05 23:20

> Det er min bil - ja
> Og nej, jeg sælger ikke det der bodykit, men vil gerne gi' det væk,
> hvis der er en der vil pille det af selv.

okay, men så er jeg jo højst sandsynlig interesseret hvis/når jeg nu køber
en sådan bil. Så hvis du ikke har skilt dig af med det sidst i denne
måned så vender jeg lige tilbage til dig.

Dak
Suzuki GS500Ev

Fra : Casper R

Dato : 01-11-05 00:10

Hey

> Hvis det er et sæt som det på bilen, på denne side
> http://www.dkfritidbil.dk/koeb_salg/brugt_bil2.htm

3 Egers RS rat. Pris?
Mit eget 4 Egers er helt ødelagt..
--

/CasperR
/89' RST

Fra : jan@stevns.net

Dato : 01-11-05 07:47

"Casper R" <no@thnx.com> skrev :

>3 Egers RS rat. Pris?
>Mit eget 4 Egers er helt ødelagt..

At tænke sig - jeg har egenligt aldrig tænkt på det rat ;)

Hvis der skal tinges om priser, er denne gruppe ikke stedet, specielt
da jeg hader skumfiduser ;)

(Flyv mig en mail istedet)

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 01-11-05 11:24

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> At tænke sig - jeg har egenligt aldrig tænkt på det rat ;)
>
> Hvis der skal tinges om priser, er denne gruppe ikke stedet, specielt
> da jeg hader skumfiduser ;)

De smager da ellers ganske glimragende

Nu bliver alverdens Ford-forbandelser sikkert nedkaldt over mig.
Jeg, en Ford fan, er vistnok kommet til at smide so-ein-ding i metal
containeren på 'genbrugs-pladsen'.

Jeg må vist til at finde modbesværgerlser

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : jan@stevns.net

Dato : 01-11-05 19:33

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev :

>Jeg, en Ford fan, er vistnok kommet til at smide so-ein-ding i metal
>containeren på 'genbrugs-pladsen'.

Helligbrøde !

>Jeg må vist til at finde modbesværgerlser

10 omgang rundt huset, er du idømt - hoppende på tungen ;)

Fra : Casper R

Dato : 02-11-05 00:56

> Nu bliver alverdens Ford-forbandelser sikkert nedkaldt over mig.
> Jeg, en Ford fan, er vistnok kommet til at smide so-ein-ding i metal
> containeren på 'genbrugs-pladsen'.

ARGH! At du kunne
--

/CasperR
/89' RST

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 02-11-05 13:39

"Casper R" <no@thnx.com> skrev i en meddelelse

> ARGH! At du kunne

Jeg var tvunget til at rydde op/smide ud.
Spurgte flere om de ville aftage.
ALLE svar var negative.
Da jeg kom til lossepladsen, var der en der så rattet.
Han spurgte hvad bil det var til, om det var en med servo? (rattet ER lille)
Da svaret var nej, så sagde han: Smid det ud!

Så derfor røg det ud

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Casper R

Dato : 02-11-05 18:37

> [...]
lille)
> Da svaret var nej, så sagde han: Smid det ud!

Øv Men nu ved du at jeg aftager alt rs udstyr hvis det skulle være
overflødigt
--

/CasperR
/89' RST