Behandling af overfladiske ridser?
Fra : [ ThrashDK ]

Dato : 31-10-05 14:19

Hejsa,

Kan man selv behandle meget fine overfladiske ridser? Kan det poleres væk,
med et eller andet specielt sprøjt/splat? :)

Eller skal man absolut til en auto lakerer?

--
Brian J. Nielsen - http://bachfire.homepage.dk
For at maile mig privat, brug da "email.dk" efter @

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 31-10-05 15:58

"[ ThrashDK ]" <Thrash@SpamSuxBig-Time.com> skrev i en meddelelse

> Kan man selv behandle meget fine overfladiske ridser? Kan det poleres væk,
> med et eller andet specielt sprøjt/splat? :)

Du kan prøve at polere med Slipol, Slipoline el. "lakrens".

Fra : tubs

Dato : 31-10-05 17:29

Jeg har gode erfaringer med en lakrenser efterfulgt af en wax / polish med
farvepigmenter i bilens farve