Fragt af MCmotor
Fra : Studen

Dato : 31-10-05 00:30

Hej bilejere

Lige en forespørgsel fra en flittig bruger af dk.fritid.motorcykel. Håber
ikke jeg overtæder alle mulige regler ved dette, men det kunne jo være
interessant for nogén -

Jeg har købt mig en motha af en motor til maskinen
http://makeashorterlink.com/?F2931231C

Og den skal nu fragtes hjem til lille DK. Motoren står i noget der hedder
"Schwäbisch Hall (PLZ: 74523)" http://makeashorterlink.com/?A2831331C
hos sælger (der har lovet at pakke den forsvarligt)

Spørgsmålet/tilbuddet går altså på, at fragte denne motor hjem til mig (bor
i Kbh, men mindre kan gøre det) mod en betaling på 1000kr. Jeg har kørt med
min nuværende motor (samme størrelse) i bagagerummet på en punto, så jeg ved
det kan lade sig gøre. Den skal selvfølgeligt fastgøres forsvarligt, men det
er vel selvsagt (vægten er lige omkring de 100kg).

Sig endelig til hvis det skulle ha' interesse, eller hvis I kender nogen,
som kender nogen. Jeg er også interesseret i forslag til andre sites, hvor
denne forespørgsel måske kunne have interesse.

Takker
Studen - der håber, ikke at have pisset nogen usenet-betjente af ved dette
:)
--
Støt
http://www.wspa-international.org/

Fra : Ukendt

Dato : 31-10-05 08:03

> [...]
> "Schwäbisch Hall (PLZ: 74523)" http://makeashorterlink.com/?A2831331C
> hos sælger (der har lovet at pakke den forsvarligt)

Hej Studen

Hvad med at høre http://rv-autoimport.dk/ han kører dernedaf 3 gange om ugen
anyway, kunne jo være at han kunne gøre det for en slik, en bil som tager en
hel plads dernedefra koster ca 4K..

Mvh
Morten