Nyheds-gruppetræf til foråret ?
Fra : jan@stevns.net

Dato : 30-10-05 20:27

Hej rødder (og de obligatoriske)

Som nævnt i en anden tråd ..... skal vi prøve at mødes engang i
løbet af foråret ?

Hvis den snak ikke synes at høre til her i gruppen, kan den evt føres
på forummet på gruppen's hjemmeside ?

(så kan "man" jo også lige se om det stads virker som det skal ;)

--
jan@stevns.net
Rigtige mænd kører med baghjulstræk !

Fra : GB

Dato : 30-10-05 22:25

jan@stevns.net wrote in

> Som nævnt i en anden tråd ..... skal vi prøve at mødes engang i
> løbet af foråret ?

Hvem sørger for transport?

(duck & away)

GB

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 31-10-05 00:07

jan@stevns.net wrote:
> Hej rødder (og de obligatoriske)
>
> Som nævnt i en anden tråd ..... skal vi prøve at mødes engang i
> løbet af foråret ?

Hvad med åbningsløbet til DTC?

> Hvis den snak ikke synes at høre til her i gruppen, kan den evt føres
> på forummet på gruppen's hjemmeside ?

Hvorfor ikke diskuter det her? Jeg er nødtil at deltage i min fritid og
vil
transportere mig i bil.

mvh
Henning

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 31-10-05 10:54

Henning Præstegaard skrev:

> Hvad med åbningsløbet til DTC?

Er dét Padborg eller hva'?

I givet fald kan man regne med mig
Hans
http://kortlink.dk/dkfritidbil/xq8

Fra : Ukendt

Dato : 31-10-05 10:59

"Hans Paulin (6310)" <mailto:me@privacy.net> skrev i en meddelelse
"Re: Nyheds-gruppetræf til foråret ?"

> Er dét Padborg eller hva'?

Jyllands-ringen

> I givet fald kan man regne med mig

Shit - så skal der jo konstrueres/fabrikeres en ny mega-grill

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:149.226.255.200)

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 31-10-05 11:12

Mogens skriver:

> Jyllands-ringen

Så skulel man næsten melde sig. Der er trods alt kun 18 km derned.....

> Shit - så skal der jo konstrueres/fabrikeres en ny mega-grill

Kan ½ olietønde gøre det ???

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 31-10-05 11:24

Klaus D. Mikkelsen skrev:

> Kan ½ olietønde gøre det ???

Ja - hvis du bruger den anden halvdel osse

Sidst var vi 20 mand.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 31-10-05 11:27

"Hans Paulin (6310)" skriver:

> Ja - hvis du bruger den anden halvdel osse

Det nytter ikke, den anden halvdel er låg

> Sidst var vi 20 mand.

Okay, det kan den godt klare....... (har været brugt et par gange til
klubfest i "modeltogstosseklubben"), bare ikke alle er grovsultne på
samme tid....

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 31-10-05 11:39

Klaus D. Mikkelsen skrev:

> Okay, det kan den godt klare....... (har været brugt et par gange til
> klubfest i "modeltogstosseklubben"), bare ikke alle er grovsultne på
> samme tid....

Folk kan bare ta et par "løse" grill'er med...

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 31-10-05 17:36

Hans Paulin (6310) wrote:

> Folk kan bare ta et par "løse" grill'er med...

Ellers så kører jeg sq ind til København og bøffer en pølsevogn, den kan den
gamle Ford vel sagtens trække

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 31-10-05 23:58

Per Beer Hansen skrev:

> Ellers så kører jeg sq ind til København og bøffer en pølsevogn, den
> kan den gamle Ford vel sagtens trække

He he

Flot vogn du har i øvrigt

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 02-11-05 10:56

Hans Paulin (6310) wrote:

> He he
>
> Flot vogn du har i øvrigt

Tak tak, det er jo også en Ford

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 02-11-05 13:14

Per Beer Hansen skrev:

> Tak tak, det er jo også en Ford

Dét sagde du og ikke jeg

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 31-10-05 11:22

Mogens skrev:

> Jyllands-ringen

Nå, okay...

> Shit - så skal der jo konstrueres/fabrikeres en ny mega-grill

Vi brugte alligevel kun en fjerdedel af den gamle, så mindre må ku' gøre det

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 31-10-05 11:30

Hans Paulin (6310) wrote:

> Nå, okay...

> Vi brugte alligevel kun en fjerdedel af den gamle, så mindre må ku'
> gøre det

Nu var din grill jo også større, end en alm. gennemsnitslejlighed i Danmark

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 31-10-05 11:37

Per Beer Hansen skrev:

> Nu var din grill jo også større, end en alm. gennemsnitslejlighed i
> Danmark

Ka godt høre du bor i nærheden af Køwenhavn

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 31-10-05 17:28

Hans Paulin (6310) wrote:

> Ka godt høre du bor i nærheden af Køwenhavn

Ja ja, men jeg er dog oprindeligt "jyde".
Kalundborgjyde

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 31-10-05 23:57

Per Beer Hansen skrev:

> Ja ja, men jeg er dog oprindeligt "jyde".
> Kalundborgjyde

Et forsonene træk!

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 02-11-05 10:57

Hans Paulin (6310) wrote:

> Et forsonene træk!

Ja det lugter da lidt af jyde

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 01-11-05 14:32

> Ja ja, men jeg er dog oprindeligt "jyde".
> Kalundborgjyde

Det er godt nok vest for Valbybakke, men hvad har det med Landet at gøre?
(spørger en som troede han kunne bare lidt geografi)

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 02-11-05 10:57

Uffe Bærentsen wrote:
> "Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev i en
> meddelelse news:QBr9f.88$nu5.17@news.get2net.dk...

> Det er godt nok vest for Valbybakke,

Jeps.

> men hvad har det med Landet at
> gøre? (spørger en som troede han kunne bare lidt geografi)

?? Ikke forstået ?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 02-11-05 13:46

> ?? Ikke forstået ?

Hvad har Kalundborg med Jylland at gøre?
Selvfølgelig findes der kun 1 land, nemlig JylLand

<løber_langt_væk_og_gemmer_mig.avi>

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 02-11-05 14:30

Uffe Bærentsen wrote:
> "Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev i en
> meddelelse news:140af.505$787.7@news.get2net.dk...

> Hvad har Kalundborg med Jylland at gøre?
> Selvfølgelig findes der kun 1 land, nemlig JylLand

Nåeh okay på den måde
Jeg ved egentlig ikke hvorfor man siger Kalundborg-jyde (måske det er på
grund af færge forbindelsen ?), men det er der altså nogen der gør

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : Non-Desperado

Dato : 01-11-05 15:08

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev:

>Ja ja, men jeg er dog oprindeligt "jyde".
>Kalundborgjyde

Du er ikke den eneste...

--
Non-Desperado
Hyundai Getz 1,3 GL

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 02-11-05 10:58

Non-Desperado wrote:

> Du er ikke den eneste...

Vi sku' måske danne en forening

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : Non-Desperado

Dato : 31-10-05 15:00

<Mogens> skrev:

>"Hans Paulin (6310)" <mailto:me@privacy.net> skrev i en meddelelse
>"Re: Nyheds-gruppetræf til foråret ?"

>Jyllands-ringen

>Shit - så skal der jo konstrueres/fabrikeres en ny mega-grill

Alternativt kan I jo købe grillmad under løbene (men man skal
ikke vente til sidste mand er over målstregen, for så når man
ikke at komme tilbage til siddepladserne inden næste løb)...
Er der ikke noget med grupperabat, hvis man kommer 30 stykker
eller deromkring ?

--
Non-Desperado
Hyundai Getz 1,3 GL

Fra : Bjørn

Dato : 31-10-05 08:40

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse
> Hej rødder (og de obligatoriske)
>
> Som nævnt i en anden tråd ..... skal vi prøve at mødes engang i
> løbet af foråret ?

Jow, hvorfor ikke? :)

Jeg er sikker på at jeg kan trække nogle af de gamle gutter med, som ikke
rigtigt skriver så meget herinde mere :)

> Rigtige mænd kører med baghjulstræk !

Nej, Jan, rigtige mænd kører i biler der når omdrejningsbegrænseren i 5. :)

--
Mvh Bjørn :)
Opel Vectra 24v

Fra : Ukendt

Dato : 31-10-05 10:10

"Bjørn" <mailto:bjornnorgaardsweb.dk> skrev i en meddelelse
"Re: Nyheds-gruppetræf til foråret ?"

> Jow, hvorfor ikke? :)

Det er okay...

> Jeg er sikker på at jeg kan trække nogle af de gamle gutter med, som ikke
> rigtigt skriver så meget herinde mere :)

Og hvorfor gør de så ikke dét?

> rigtige mænd kører i biler der når omdrejningsbegrænseren i 5.

Et spørgsmål om gearing!

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:149.226.255.200)

Fra : Bjørn

Dato : 31-10-05 11:43

<Mogens> skrev i en meddelelse
> "Bjørn" <mailto:bjornnorgaardsweb.dk> skrev i en meddelelse
> "Re: Nyheds-gruppetræf til foråret ?"

> Og hvorfor gør de så ikke dét?

Jeg ved det faktisk ikke - tror de læser med endnu, men bare ikke rigtigt
får skrevet nogle indlæg længere.

> Et spørgsmål om gearing!

... eller at have kræfter nok :) I mit tilfælde er det dog kun pga gearingen.

--
Mvh Bjørn :) Opel Vectra 24v
- Rigtige biler når omdrejningsbegrænseren i 5. :)

Fra : jan@stevns.net

Dato : 31-10-05 17:42

"Bjørn" <bjornnorgaardsweb.dk> skrev :

>Jeg ved det faktisk ikke - tror de læser med endnu, men bare ikke rigtigt
>får skrevet nogle indlæg længere.

Vi må se at få de kratluskere frem i lyset igen ;)

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 31-10-05 21:19

jan@stevns.net skriver:

> Vi må se at få de kratluskere frem i lyset igen ;)

Du må jo vide, hvordan man gør........

Klaus
--
Mikkelsen junior: http://home6.inet.tele.dk/moppe/g.html

Fra : jan@stevns.net

Dato : 31-10-05 21:44

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev :

>Du må jo vide, hvordan man gør........

Nøehhhhhhhh - ikke sår'n lige

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 31-10-05 21:50

jan@stevns.net skriver:

> Nøehhhhhhhh - ikke sår'n lige

Hmm, erindrer en vis mandsperson glimrede med sit fravær i et stykke
tid.....

Klaus
--
Mikkelsen junior: http://home6.inet.tele.dk/moppe/g.html

Fra : jan@stevns.net

Dato : 31-10-05 23:01

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev :

>Hmm, erindrer en vis mandsperson glimrede med sit fravær i et stykke
>tid.....

Åehhh jammmm..... jeg kratluskede da

men brugte mere tiden på alle tøserne ;)

Fra : Ukendt

Dato : 31-10-05 22:50

> Vi må se at få de kratluskere frem i lyset igen ;)

Jeg skal se hvad jeg kan gøre :D

Fra : Christian Hansen

Dato : 31-10-05 23:44

<jan@stevns.net> wrote in message

> Vi må se at få de kratluskere frem i lyset igen ;)
>

> --
> jan@stevns.net
> Rigtige mænd kører med baghjulstræk !

Jamen hey - i siger bare til ;) Bjørn prikker jo nok til mig når tiden er
inde til at få Astra'en vist frem igen ;)
den har forøvrigt rundet de 400.000 km ;)
http://www.nmweb.dk/albums/album173/IMG_6736.jpg

Hygge
/Christian

Fra : jan@stevns.net

Dato : 01-11-05 07:45

"Christian Hansen" <celeron_oc@hotmail.com> skrev :

>Jamen hey - i siger bare til ;)

Halløjsa Christian ;)

>Bjørn prikker jo nok til mig når tiden er
>inde til at få Astra'en vist frem igen ;)
>den har forøvrigt rundet de 400.000 km ;)

Det er sgisme da et hæderligt tal !

Fra : Christian Hansen

Dato : 01-11-05 08:48

> Halløjsa Christian ;)

> Det er sgisme da et hæderligt tal !

Kan heller ikke klage.. den gamle tøs gør sgu arbejdet godt må man sige :)
Olieforbruget ligger på noget der ligner 1-1½ liter pr 10.000 km efter jeg
fik skiftet en mør slange på returrøret til bundkaret..
Har brugt tre toppakninger, 8 ventilhætter og løftere.. plus alm
vedligehold/service.... og så snakker vi ikke om mit store
renoveringsprojekt sidste sommer (var ikke nødvendigt.. men den trængte i
mine øjne til det ;))

/Christian

Fra : Bjørn

Dato : 01-11-05 09:55

"Christian Hansen" <celeron_oc@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>og så snakker vi ikke om mit store renoveringsprojekt sidste sommer (var
>ikke nødvendigt.. men den trængte i mine øjne til det ;))

Hehe, godt nok var projektet lidt dyrt, men wha, Astraen satte da sin hidtil
bedste 0-100 tid under projektet ;)

http://www.nmweb.dk/pics/album126/P6274546

Fra : jan@stevns.net

Dato : 01-11-05 19:31

"Bjørn" <bjornnorgaardsweb.dk> skrev :

>Hehe, godt nok var projektet lidt dyrt, men wha, Astraen satte da sin hidtil
>bedste 0-100 tid under projektet ;)

Blev den kørt ud over en skrænt ? <hehe.wav>

Fra : jan@stevns.net

Dato : 01-11-05 19:41

jan@stevns.net skrev :

>Blev den kørt ud over en skrænt ? <hehe.wav>

Og så kiggede fjolset her på linket, og så traileren nedenunder

<homer_mode>
Dohhh
</homer_mode>

Fra : jan@stevns.net

Dato : 01-11-05 19:32

"Bjørn" <bjornnorgaardsweb.dk> skrev :

>http://www.nmweb.dk/pics/album126/P6274546

Hør - er det ikke Bo der står med kamsketten ?

Fra : Christian Hansen

Dato : 02-11-05 00:06

> Hør - er det ikke Bo der står med kamsketten ?
>

> --
> jan@stevns.net
> Rigtige mænd kører med baghjulstræk !

Jo det er det :) han var holdvedmontør mens det stod på ;)
At projektet så rendte løbsk økonomisk pga en maler tog røven på mig er så
en anden sag..

/Christian

Fra : jan@stevns.net

Dato : 02-11-05 00:27

"Christian Hansen" <celeron_oc@hotmail.com> skrev :

>Jo det er det :)

Syn's nok det lignede ;)

>han var holdvedmontør mens det stod på ;)
>At projektet så rendte løbsk økonomisk pga en maler tog røven på mig er så
>en anden sag..

Surt -

Har lige kigget billeder - det "var" vist noget af et projekt ;)

Fra : Christian Hansen

Dato : 02-11-05 00:31

> Syn's nok det lignede ;)

> Surt -
>
> Har lige kigget billeder - det "var" vist noget af et projekt ;)

Hehe ja deeeet.. men jeg er sgu godt tilfreds med resultatet - og ville ikke
betænke mig ved at skulle gøre det igen :)

Fra : Bjørn

Dato : 02-11-05 08:40

"Christian Hansen" <celeron_oc@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hehe ja deeeet.. men jeg er sgu godt tilfreds med resultatet - og ville
> ikke betænke mig ved at skulle gøre det igen :)

Fint :) Så går vi i gang med min næste år :D

Fra : Christian Hansen

Dato : 02-11-05 22:44

"Bjørn" <bjornnorgaardsweb.dk> wrote in message

> "Christian Hansen" <celeron_oc@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Fint :) Så går vi i gang med min næste år :D

Du betaler :) Så skal jeg nok skrue :)

Fra : Ukendt

Dato : 03-11-05 01:16

> Du betaler :) Så skal jeg nok skrue :)

Det har jeg jo lige prøvet dét stunt der... fars tegnebog er ramt hårdt :)

--
Mvh Bjørn :) Opel Vectra 24v, 0-100 > 7
- Rigtige biler når omdrejningsbegrænseren i 5. :)

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 03-11-05 09:35

"Bjørn" <admin[at]norgaardsweb.dk> skrev i en meddelelse

> Det har jeg jo lige prøvet dét stunt der... fars tegnebog er ramt hårdt :)

Er du da blevet far?
Det er da gået min og sikkert flere andres næse forbi.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Bjørn

Dato : 03-11-05 10:31

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er du da blevet far?
> Det er da gået min og sikkert flere andres næse forbi.

Er skam ikke blevet far... Jeg er derimod blevet single siden jeg sidst
huserede i gruppen ;)

Fra : Christian Hansen

Dato : 03-11-05 21:56

"Bjørn" <admin[at]norgaardsweb.dk> wrote in message

> Det har jeg jo lige prøvet dét stunt der... fars tegnebog er ramt hårdt :)

hehe så kan du fandme lære det.. men jeg ser frem til prøveturen :P

Fra : Ukendt

Dato : 04-11-05 00:56

> hehe så kan du fandme lære det.. men jeg ser frem til prøveturen :P

Det må vi se om vi kan finde ud af en eller anden dag :)

Fra : Uffe Ravn

Dato : 31-10-05 14:05

"Bjørn" <bjornnorgaardsweb.dk> skrev

> Nej, Jan, rigtige mænd kører i biler der når omdrejningsbegrænseren i 5.
:)

Har rigtige mænd omdrejningsbegrænser?

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Bjørn

Dato : 31-10-05 14:12

> "Bjørn" <bjornnorgaardsweb.dk> skrev

> :)
>
> Har rigtige mænd omdrejningsbegrænser?

Ja, så mekanikken selv slår fra når man træder for hårdt :)

Fra : jan@stevns.net

Dato : 31-10-05 17:42

"Bjørn" <bjornnorgaardsweb.dk> skrev :

>Nej, Jan, rigtige mænd kører i biler der når omdrejningsbegrænseren i 5. :)

det er da kun "mænd" der ikke kender sin grænse ;)

Fra : jan@stevns.net

Dato : 31-10-05 18:03

"Bjørn" <bjornnorgaardsweb.dk> skrev :

>Jow, hvorfor ikke? :)

Hør hov - jeg glemte lige ........

Har du noget hejs der kører PHP, og kan lave et "hvem er vi" liggende
i krogene

Fra : Ukendt

Dato : 31-10-05 18:44

> Hør hov - jeg glemte lige ........
>
> Har du noget hejs der kører PHP, og kan lave et "hvem er vi" liggende
> i krogene

Har lige kastet en mail i nakken af dig :)

Du har sikkert stadigvæk mit nummer, så kan du ringe hvis der er noget den
gamle mand skal have forklaret ;)