ny her
Fra : Eriek62

Dato : 29-10-05 19:43

Hej jeg er ny her. I næste uge bliver jeg ejer af en to år gl. yamaha fzs.
600 fazer. Er det mulidt at søge evt. ældre emner om denne maskine på
disse
sider.
mvh. Eriek

Min indbakke er beskyttet af TryUs SPAMfighter
0 spam mails er blokeret indtil videre.
Hent gratis www.tryus.dk/spamfighter.asp i dag!

Fra : Thomas B. Andersen

Dato : 29-10-05 19:54

"Eriek62" <brade@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Hej jeg er ny her. I næste uge bliver jeg ejer af en to år gl. yamaha fzs.
> 600 fazer. Er det mulidt at søge evt. ældre emner om denne maskine på
> [...]

Ind på www.google.dk -> vælg "grupper" -> skriv dk.fritid.motorcykel ->
skriv din søgetekst, og afmærk "søg kun i denne gruppe"

> Min indbakke er beskyttet af TryUs SPAMfighter
> 0 spam mails er blokeret indtil videre.
> Hent gratis www.tryus.dk/spamfighter.asp i dag!

Thomas
RF 600

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 29-10-05 20:09

> [...]

> Hej jeg er ny her. I næste uge bliver jeg ejer af en to år gl. yamaha fzs.
> 600 fazer. Er det mulidt at søge evt. ældre emner om denne maskine på

Tillykke med en af de fedeste 600der der kører på vejene for øjeblikket!

Brug google til søgning:
http://groups.google.dk/group/dk.fritid.motorcykel/search?q=fzs600&hl=da&
(2.560 resultater for fzs600)

Så der er noget at gå igang med

--
Mvdlh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen - Tidligere Fazerkører.
Om signatur og quoting: http://www.usenet.dk/netikette/essentiel.html

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 29-10-05 21:58

Arne Lorenzen <alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i

> "Eriek62" <brade@oncable.dk> skrev i

Hov jeg glemte lige et par links jeg havde liggende:
http://www.fzs600-fazer.de/
http://www.fivestaryamaha.com.au/default.asp
http://www.mra.de
http://www.fazer-net.de/
http://www.gebrauchtemotorradersatzteile.de/fzs600.htm

Fra : KOP

Dato : 29-10-05 20:58

Tillykke med den fedeste mc......... den bliver du glad for.

--
kop
FZS 600 '98

Fra : Eriek62

Dato : 29-10-05 21:17

Jamen jeg glæder mig da også til at jeg skal hente den. Det er noget andet
end min cbx.400. Den har også 20 år på bagen. mvh.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 29-10-05 23:35

"Eriek62" <brade@oncable.dk> writes:

> Hej jeg er ny her. I næste uge bliver jeg ejer af en to år
> gl. yamaha fzs. 600 fazer.

Tillykke med cyklen, den skal du nok få mange gode kilometer på. Jeg
har selv kørt 54k km på min uden større problemer.

Jeg har skrevet lidt tips til cyklen i min anmeldelse af den, som du
kan se her:
<http://dmcn.dk/mcanm/vis_mc_anm_detail.asp?maerke=Yamaha&model=FZS600%20Fazer&aargang=1999>
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : Eriek62

Dato : 30-10-05 15:44

"Jes Vestervang" <jes.vestervang@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> har selv kørt 54k km på min uden større problemer.
>
> Jeg har skrevet lidt tips til cyklen i min anmeldelse af den, som du

Jo tak jeg har læst din anmeldelse to gange. Den har også gjort
beslutnings
processen lidt nemmere. Så håber jeg bare at vejret er med mig på næste
søndag, når jeg skal hente cyklen fra Brande til Herfølge. mvh.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 31-10-05 14:45

"Eriek62" <brade@oncable.dk> writes:

> Jo tak jeg har læst din anmeldelse to gange. Den har også gjort
> beslutnings processen lidt nemmere.

Rart at høre at den er til gavn

> Så håber jeg bare at vejret er med mig på næste søndag, når jeg skal
> hente cyklen fra Brande til Herfølge.

En Fazer kan køre i alle slags vejr, tro mig
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R