Syn af mc
Fra : Dak

Dato : 25-10-05 18:51

Nu er jeg lidt i tvivl om hvor jeg får gjort dette henne og hvordan? :-/

Situationen er sådan at jeg er ved at sælge min motorcykel og køber gerne
vil have den synet. Men har ingen anelse hvordan jeg gør da jeg ikke før har
fået en indkaldelse til syn eller importeret en cykel/bil før.

Dak
Suzuki GS500Ev

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 25-10-05 19:59

Dak wrote:

> [...]
> vil have den synet. Men har ingen anelse hvordan jeg gør da jeg ikke før har
> fået en indkaldelse til syn eller importeret en cykel/bil før.

Lidt at kigge på her: http://www.applusbilsyn.dk/
Klargør cyklen [bremser, lys, styretøj, dæk osv], medbring papirer +
penge og kør til nærmeste aplus - du behøver ikke bestille tid.

--
Mvh Henrik.