ADVARSEL mod DPD del.2
Fra : Ukendt

Dato : 25-10-05 13:18

Den sidste pakke jeg mangler, har DPD sendt tilbage til afsender i Tyskland!
Flot, især efter, at DPD indrømmer de har lavet en fejl. (For mit
vedkommende betragtet som fup, da de jo ikke har været her med pakken og
heller ikke har smidt noget i min postkasse, for at gøre mig opmærksom på de
havde en pakke liggende til mig)

Er 2 gange er blevet lovet den kommer til mig, og at den nok skal blive
stoppet! Har brugt telefonregning og tid på at mail frem og tilbage, og
indholdet i den pakke er sq ikke helt billig!
Hvad gør man?!?!
Bør man ikke samle alle de erfaringer man har med dem og gå til forbruger
styrelsen, kontanten eller hvad fanden man nu kan gøre! Jeg kan ikke affinde
mig med at de bare behandler mig (og andre sådan). Jeg synes simpelthen det
er for dårligt!

Fra : Moller

Dato : 25-10-05 13:30

S.G wrote:
> [...]
> mig med at de bare behandler mig (og andre sådan). Jeg synes simpelthen det

   Kontant :)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 25-10-05 16:55

"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse
> Kontant :)

Ja vi vil se det i "Kontant", ja vil vil så!!!

Fra : Moller

Dato : 25-10-05 17:52

Andersen (3650) wrote:
> "Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse
>>
> Ja vi vil se det i "Kontant", ja vil vil så!!!

   Yeps :) på lige fod med MC Hjørnet, og Via Sat :)

Fra : Ukendt

Dato : 25-10-05 13:36

Har så lige haft deres kundeservice chef i røret! (ham Ole D)
Han kunne intet gøre, men beklagede! Hurra for det! Man har åbentbart INGEN
rettigheder som modtager, sår man bruger DPD. Kan kun sige at følelsen af
afmagt er bitter!

Ved sq ikke rigtig hvad jeg skal sige, min pakke er i Tyskland, håber at
afsender vil sende den igen!

Jeg samler ALT ind hvad der er om DPD, så formulerer jeg en mail, og sender
til Kontanten og alt hvad der minder om!
Så vær lige sød at svare på min næste post!

Fra : Futte & Co.

Dato : 25-10-05 13:38

S.G wrote:
Bl.a.
Jeg kan ikke affinde
> mig med at de bare behandler mig (og andre sådan). Jeg synes simpelthen det
> er for dårligt!

Efter dem, de skal ikke slippe, skal de ikke, såen at ta' imod pengene
og skide på resten. Det er det der andre steder kaldes svindel.

--

Jørgen, Brøndby, http://dfmc.dk/?id=70
Honda CB550F, den fine årgang 1975

Fra : Anders Majland

Dato : 25-10-05 15:08

Btw min sidste negative erfaring var med en pakke der var sendt med
parcelforce fra uk og skulle leveres af GLS / Pakketrans herhjemme.
Track'n'trace blev ved med at vise at den var i en hub i glasgow. Men et
opkald til det lokale depot fik lokaliseret pakken og den kom ud. (nogle
uger forsinket). De påstod selvfølgelig at de havde været omkring og puttet
en seddel i postkassen - men det har ikke været min postkasse ....

Fra : Anders Majland

Dato : 25-10-05 15:51

Btw så har tænk og test haft en artikel om det samme i januar eller februar
2004 - altså
"pakkepostenes" håndtering er levering til private ....

--
anders DOT majland AT jyde DOT dk