Udstødning FJ1200
Fra : Ole

Dato : 23-10-05 20:01

Forslag til hvad der passer på sådan en (1993) - ikke nødvendigvis original,
men 4 i 2. ?

Har du et sæt liggende er jeg måske køber...

mvh Ole

Fra : Søren Bøgh Olsen

Dato : 24-10-05 06:27

prøv at spørg på www.fjclub.dk

--
Venlig hilsen
Søren Bøgh Olsen

Fra : Torben Scheel

Dato : 24-10-05 10:59

Ole wrote:
> Forslag til hvad der passer på sådan en (1993) - ikke nødvendigvis original,
> men 4 i 2. ?
>
> Har du et sæt liggende er jeg måske køber...

Se http://www.fjclub.co.uk/ - deres FJ katalog er god læsning. Selv er
jeg meget tilfreds med min 4i1 remus. Et andet alternativ er et system
fra XJR12/1300 der ser godt ud. Check også fjclub.dk.

--
vh
Torben FJ1100

Fra : Ukendt

Dato : 24-10-05 11:31

> [...]
> original,
> men 4 i 2. ?
>
> Har du et sæt liggende er jeg måske køber...

Hej

Der er også dem her http://www.predatorexhausts.com/index.html rustfri
udstødninger med 10 års garanti

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen

Fra : Ole

Dato : 24-10-05 19:07

De ser bestemt tiltalende ud. Har du erfaringer?
Er "sport" modellen meget højtråbende?

Et komplet sæt til under 5000,- er meget billigt....

mvh Ole

Fra : Ukendt

Dato : 25-10-05 19:01

> De ser bestemt tiltalende ud. Har du erfaringer?
> Er "sport" modellen meget højtråbende?
>
> Et komplet sæt til under 5000,- er meget billigt....

Er det til mig ?

Jeg har ingen erfaringer med dem, var på et tidspunkt ved at købe et komplet
sæt til en 1200 Bandit, men så kom der en K12'er i vejen for det projekt