Liste over forhandlernes MCer?
Fra : m0rt3n

Dato : 20-10-05 10:15

Nu vil jeg have en vinter-MC!

Findes der en liste over hvad forhandlerne har at stå? Jeg synes at have set
sådan en. Eller var det kun i forbindelse med Euro2-afgifterne? Jeg kunne
forstille mig en DT175 fra 2004. Det kan jo være der står sådan en et sted.

Ellers tror jeg at den nye Yamaha ybr 125 kunne være et bud...

-m0rt3n zrx1100
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=522

Fra : Intet Navn

Dato : 20-10-05 10:48

"m0rt3n" <jnsn@_R_E_M_O_V_E_mail.dk> wrote in

> Findes der en liste over hvad forhandlerne har at stå? Jeg synes at
> have set sådan en. Eller var det kun i forbindelse med

Hos MC Net er der adgang til kigge hvad nogle forhandlere har stående men
om det er dem alle ved jeg ikke lige... (http://www.mcnet.dk)

/claus

Fra : Kim Persson

Dato : 20-10-05 12:29

> Hos MC Net er der adgang til kigge hvad nogle forhandlere har stående men
> om det er dem alle ved jeg ikke lige... (http://www.mcnet.dk)
>
> /claus

Den liste opdateres ikke ligefrem ofte, men det er det bedste bud på en
samlet brugtliste fra forhandlerne..

//Kim

Fra : Moller

Dato : 20-10-05 12:37

m0rt3n wrote:
> [...]
> forstille mig en DT175 fra 2004. Det kan jo være der står sådan en et sted.
>
> Ellers tror jeg at den nye Yamaha ybr 125 kunne være et bud...

   Hmmm, en vinter MC er det ik noget man køber brugt, og privat ;) så man
taber mindst muligt i gensalgs værdi ;)

--
VH
Lars Molnit

Fra : m0rt3n

Dato : 20-10-05 12:49

"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse
> Hmmm, en vinter MC er det ik noget man køber brugt, og privat ;) så man
> taber mindst muligt i gensalgs værdi ;)

joo det er det vel, men jeg har penge nok og så gider jeg ikke køre rundt på
noget, andre har fedtet med. Desuden har jeg da ikke tænkt mig at sige, at
den har kørt vinterkørsel, når jeg skal sælge den. "Pæn og velholdt, god
begyndercykel, ingen vinterkørsel" eller noget i den stil - måske får jeg
endda en pige til at sælge den...
-m0rt3n zrx1100

Fra : Moller

Dato : 20-10-05 13:12

m0rt3n wrote:
> [...]
> begyndercykel, ingen vinterkørsel" eller noget i den stil - måske får jeg

   Folk siger normalt ikke de har kørt vinter ;) det ses tydeligt, men er
der en som ikke kan se det, og køber den aligevel, så er der ingen
medlidenhed herfra :) så har køber ik sat sig nok ind i det.

   Nå, men god jagt... kan anbefale DT125R, altså den med 32 heste ;) den
er dejlig nem at styre, og jeg kan godt bekræfte at den kan køre
sidelæns på roskildevej i sneestorm ;) uden at føre blir usikker.

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 20-10-05 14:13

Moller wrote:

> [...]

> er der en som ikke kan se det, og køber den aligevel, så er der ingen
> medlidenhed herfra :) så har køber ik sat sig nok ind i det.

Mon d'herres skriverier her i NG bærer præg af samme
uvederhæftighed/ligegyldighed?

--
Dun@nt
Kilo SFau _R_ SilverBullet

Fra : Moller

Dato : 20-10-05 16:05

J.C.Kløve wrote:

> Mon d'herres skriverier her i NG bærer præg af samme
> uvederhæftighed/ligegyldighed?

   Njaaa.... hvis man ik kan se på en maskine den har kørt vinter ;) så er
man ikke egnet til at købe uden at ha hjælp til at vudere. om det er gir
præg af ligegyldighed ;) det kan du tolke på mange måder.